פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור תשתית אינטרנט של הוט שמתנתקת כל הזמן כבר שבועיים ויחס לקוי מהחברה. נושא התלונה:
טשנדי פניאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד 29.12.2007 לכבוד: חברת הוט .
הנידון: בעיות ברישום בעיות בתשתית האינטרנט ואי החזרת טיפול מחברת הוט.
בתאריך 11.12.07 פניתי בפעם הראשונה לחברת הוט לצורך חיבור לתשתית אינטרנט. ענה לי בחור בשרות לקוחות ובגלל רעשים בקו והפרעות, אמר שיחזור אליי בעוד מס' דקות ולא חזר אלי לא באותו היום ולא באותו שבוע.

שבוע לאחר מכן פניתי פעם שניה ביום שני 17.12.07 בסביבות 9 בבוקר לצורך רישום מחדש והזמנת תשתית, נתתי את כל הפרטים הדרושים והפקידה אמרה שתחזור אליי בעוד מס' דקות לצורך קביעת זמן עם טכנאי, היא לא חזרה אליי...

פניתי שוב בפעם השלישית בצהריים ונאמר לי שאיני רשום כלל ושלא נפתחה הזמנה, נאלצתי לתת את כל פרטי האישיים שוב. כאשר רציתי לדעת מה קרה עם כל הפרטים שנתתי וציינתי שברצוני לדבר עם אחראי, בנידון נאמר שוב שיחזרו אליי ולא חזרו.

בשעות הערב פניתי בפעם הרביעית ושוב לא מצאו את הפרטים שלי ואת ההזמנה , התעקשתי לדבר עם אחראי ואכן דיברתי עם מיטל,אחראית משמרת, היא פתחה לי הזמנה נוספת וקבעה לי באותו זמן טכנאי. אמרתי שברצוני לדבר עם מנהל יותר בכיר על המקרה ונאמר שיחזור אליי מנהל בבוקר למחרת.

יום רביעי 19.12.07 הגיע טכנאי "סידר תשתית" על בסיס חיבור קודם והלך. מספר דקות לאחר מכן התחילו ניתוקים של המודם כל כמה דקות. פניתי לתמיכה ואכן אישרו את הניתוקים, קבעו טכנאי שוב ליום חמישי .
הטכנאי הגיע החליף מודם ושוב אחרי ה"תיקון" החלו ניתוקים.
שוב פניתי לתמיכה, שמו מעקב 24 שעות ונמצא שהמשיכו הניתוקים בקצב שלא מאפשר עבודה עם האינטרנט. טכנאי הגיע ביום שני 24.12.07 בפעם השלישית וגילה שאכן הסנכרון לא תקין, מצא תקלה של רטיבות בתשתית הישנה והחליף חלק זה.

כעבור מס' ימים הניתוקים חזרו שוב, כרגיל נבדק בחברה, ונקבע שוב טכנאי.

- איני מבין איך הולכים לאיבוד נתונים פרטיים כולל מס כרטיס אשראי, כל כך הרבה פעמים.

- איני מבין מדוע צריך לפנות 4 פעמים להזמנת תשתית.

- איני מבין איך טכנאי לא בודק שהכול תקין לאחר התקנה.
(אפילו לא פעם אחת.) במיוחד כאשר התשתית בנויה על תשתית ישנה. ולמה אני צריך לשלם על התקנה כאשר התשתית בנויה כבר ואפילו לא בודקים את תקינותה.

-איני מבין למה אני צריך לפנות בוקר ולהשאר בבית כבר בפעם הרביעית בהמתנה לטכנאי שאמור להגיע.

- איני מבין איך בכל הפעמים שדיברתי עם שרות לקוחות ותמיכה וביקשתי מנהל במשך שבועיים ונכון להיום עדיין לא חזר אליי מנהל.

* אם ברצונכם לבדוק זאת ישנו ברשותי פירוט של שמות פקידים וזמנים.
מחכה לפיתרון ותשובות בהקדם.
פניאל טשנדי
פלא':0507200544

זה מכתב ששלחתי לחברת הוט לפני יומיים עידכנתי קצתץ
לבנתיים זה כמעט בלתי אפשרי להשתמש באינטרנט, שהשימוש בתקופה זו חשוב לי לפרוייקט ולימודים.
והחברה לא מתייחסת, גם לפניות דרך האינטרנט דרך הטלפון ובפקס.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
כספי-כל מה ששולם עד עתה. בזבוז זמן עוגמת נפש - סגירת הקו או פתרון אחר. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה