פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, עוגמת נפש נושא התלונה:
יואש נסים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-20/12/07 הגשתי בקשה לניתוק שירות הכבלים בטלויזיה, נמסר לי שתוך 3 ימי עבודה יחזרו אלי , חזרו אלי ואמרו לי למה ברצוני להתנתק, אמרתי להם את הסיבה שלי שלא ברצוני לפרט אותה כעת, אמרו לי טוב אז נפתח בקשה לניתוק, אמרתי הגשתי כבר, הם אמרו לי הבקשה נדחתה, נפתחה שוב בקשה ב-26/12 , אמרו לי שיחזרו אלי תוך 3 ימי עבודה לקבוע מועד לניתוק , בקיצר הטלפונים רצים עם זה כבר מ- 20/12 עד היום ושום פעולה לא התבצעה.
אני רואה בזאת זלזול בלקוחות ועוגמת נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה