|
|
|
|
|
|
חיבור לרשת טלפון של הוט |
נושא התלונה: |
יעקובוב יעקב |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי יעקב יעקובוב..לפני כמעט כחודש שמעתי על מבצע של חיבור לרשת הטלפונית של הוט,התרשמתי מהרעיון כי אוכל להחליף את בזק בהוט בלא צורך בשינוי מס' הטלפון שכן חשבתי שידרש. לאחר הסיכומים על חשבון הבנק וכו'..התייצבו בביתי לאחר יומיים נציגים מהחברה,חיברו את הקו והבטיחו לי שבתוך 24 שעות אני מחובר לרשת הטלפונית שלהם.עבר שבוע ועוד שבוע וכבר חודש שאיני מחובר לאף רשת וביתי מנותק מקו הטלפון..התקשרות עם החברה דרך הסלולר לא מתאפשרת מהסיבה שהשיחות ארוכות והמענה כמעט ולא ניתן לי ,לאחר עשרות דקות של העברות משלוחה כזאת ואחרת..זאת גם ההזדמנות להגיד שגם באינטרנט אין גישה ללקוחות המבקשים להתלונן על מחדלים באתר החברה, אני מבקש בכל לשון של בקשה שנציגי החברה יעתרו למכתב הזה ויענו לבקשתי בתודה מראש.. יעקובוב יעקב.
|
פיצוי על הסחבת בעניין ההתחברות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|