פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות, שקרים וניסיונות ההתנתקות מהחברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
1) לפני כחודשיים פנה אלי סוכן של חברת הוט בשם אלעד סמדג'ה בבאר שבע, והציע לי מסלול טריפל של הוט, מסלול הכולל כבלים בטלויזיה אינטרנט וקו טלפון.
2) סיפרתי לאלעד, נציג חברת הוט, כי בשנתיים הקודמות למקרה הייתי לקוחה של בזק ונטוויז'ן בנושא הטלפון והאינטרנט, ובביתי היה מותקן אינטרנט אלחוטי של בזק עם ראוטר של WOW ומעולם לא נתקלתי בבעיה עימם, ואוכל לעבור לאינטרנט של הוט רק במידה ויהיה לי אינטרנט אלחוטי, אלעד הבטיח שאין שום בעיה ויותקן לי אינטרט אלחוטי עם הראוטר הקיים, בעקבות כך נחתם ההסכם בגין עסקת הטריפל.
3) לאחר מספר ימים יצרו איתנו קשר נציגי הוט לתאום טכנאי ונקבע יום תאריך ושעה. עד אותו היום שנקבע כמעט כל יום התקשרו אלינו מהוט החל משמונה בבוקר ואף מספר פעמים ביום לתאום טכנאי, אף על פי שאמרנו להם כי קבענו כבר לא נפסקו הטלפונים.
4) ביום בו היה אמור הטכנאי להגיע , המתין שותפי לדירה במשך שעתיים, הזמן הנדרש ע"י החברה, לטכנאי שלא הופיע, שותפי התקשר לאלעד ולאחר חילופי דברים הבטיח אלעד כי יגיע טכנאי בשעה הקרובה ובמידה ולא נפוצה בחצי חודש חינם ויגיע טכנאי תחילת שבוע הבא. לאחר שעה נוספת של המתנה לא הופיע טכנאי, כמובן שבחשבון בקרוב שהגיע חייבו אותנו בסכום במלואו ללא ההנחה שהבטיחו ובנוסף טענו שלא הבטיחו זאת כי אין זה מופיע אצליהם במחשבים. בהמשך חזרו הטלפונים ללא הפסקה מידי יום מהשעות המוקדמות לתאום חוזר של טכנאי.
4) כאשר לסוף הגיע טכנאי להתקין את הכבלים, האינטרנט והטלפון, ביקשנו ממנו להמתין שנבדוק שהכל עובד, ולהפתעתי הטכנאי לא התקין כלל את האינטרנט האלחוטי, והוסיף שאסור לו בכלל להתעסק עם הראוטר, לאחר חילופי דברים ביקשתי שימתין שאצור קשר עם שירות הלוחות לברור הנושא. בתחילה הסכים ולאחר שראה כי ההמתנה לשרות הלקוחות רבה מידי אמר כי חייב ללכת ואין לו זמן להמתין יותר, חזרתי ואמרתי לטכנאי כי במידה ואין לי אינטרנט אלחוטי כשהובטח לי איני מעוניית בהתחברות כלל ושאני מעדיפה שינתק כל שעשה, אמר לי שאינו יכול, לברר עם שירות הלקוחות והלך.
5)לאחר המתנה ממושכת, ככל המתנה לשירות הלקוחות של הוט הנעה כבין 5 ל 10 דק' כמובן על חשבון המטלפן, ענתה לי נציגה שלאחר שגלגלתי בפניה את הסיפור חזרה ואמרה שאין באפשרותה לעזור כי אינם מתעסקים עם הראוטר, ואין באפשרותה להפנות אותי לגורם מוסמך ממנה כי לא אקבל תשובה שונה, ושאני יכולה לנסות להתקין בעצמי או להזמין טכנאי חיצוני שידאג לי למבוקשי. חזרתי ואמרתי לה שמבחינתי זה הפרת חוזה, שאיני מעוניינת בהמשך התקשרות עימם ובמידה ואינם שולחים טכנאי לטיפול בנושא שילחו טכנאי שינתק אותי. דברי נפלו על אוזנים ערלות.
6)לאחר בירורים עם מחלקת האינטרנט של הוט, ואם נטוייז'ן התברר שעלינו לקנות ראוטר חדש בעלות של 500 ש"ח על מנת שיהיה לנו אינטרנט אלחוטי.
7)לאחר שקצו רעיונתינו בדרכים לפיתרון הבעיה ייצרנו קשר עם חברת בזק והזמנו טכנאי בתשלום על מנת שיחזיר את המצב לקדמות לאחר שהנציג של הוט הרס את התשתית של בזק.
8) למרות שיחות חוזרות ונשנות עם נציגים שונים בשירות הלקוחות של הוט לא ניסו לשמר אותנו בדרך כזו או אחרת, נציגים שהבטיחו שיחזרו אלינו לא חזרנו, וכך התגלגלו הדברים.
לבסוף הבטיחה לי אחת הבנות שיצרו עימי קשר תוך שלושה ימי עבודה ממחלקת קישור לקוחות על מנת לנתק אותי, כמו כן אמרו לי שעלות שבירת החוזה היא 230 ש"ח בקירוב.
9) כאשר עברו 4 ימי עבודה ולא חזרו אלי יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות של הוט, לאחר המתנה ממושכת ענתה לי נציגה בשם כוחי מצוות רוזי, שלאחר חילופי דברים ובקשות חוזרות ונשנות שלי לדבר עם מנהל טרקה בפני את הטלפון. התקשרתי שוב ונציג חביב בשם עכוה הבטיח לי שתוך כשעה ייצור איתי קשר מנהל.
10) מנהלת משמרת בשם הילה יצרה איתי קשר אמרה היא מתנצלת , כרבים לפניה בעבר,שהיא תדאג שיפנו אלי ביום ראשון מקשרי לקוחות להתנתקות והעלות הכוללת להתנתקות היא מעל 600 ש"ח!
11) כאשר ביקשתי מחברת האשראי לנתק אותי הסבירו לי כי ניתן לסיים התקשרות שכזו דרכם רק חודשיים מיום הבקשה. אף שהייתי מוכנה להמתין ולספוג עלות זאת ורק בכדי לסיים את היחסים העגומים עם חברת הוט חוששני כי כשייוודע הדבר לחברת הוט יחייבו אותי בגין חודשים ובנוסף בסכום של כ - 600 ש"ח בגין ההתנקות. ואין בכוחי להשפיע על הדבר.

לסיכום, ביזבזתי זמן יקר וכסף בהמתנה לשיחות עם נציגה השונים של חברת הוט, ובקיום השיוחות, כמו כן בלהמתין לטכנאי שלא הופיע, וחמור מכל שילמתי ובנתיים ממשיכה לשלם על אינטרנט טלפון שאין לי בהם שימוש ואפילו לא חיבור,( כי אני משתמשת בשירותי בזק ומשלמות גם להם) ואף שילמתי לטכנאי של בזק כשי שיחזיר את המצב לקדמותו. ובאם ויחזרו אלי כדי לנתק אותי מהוט רוצים לחייב או בסכום של יותר מ 600 ש"ח וזאת לאחר שכבר חייבו אותי בהתקנה בסך 50 ש"ח למרות שלא היתה אמורה לעלות כלל.לפי דבריה של הילה, מנהלת שירות הלקוחות, הסכום בסך 600 ש"ח נגבה בגין ההתקנות, שחלקן לא היו לבקשתי ובניגוד למה שהובטח לי ואף רק הסבו לי נזק, ועוגמת נפש.
מה עלי לעשות לזרז ולהוזיל את ההתנתקות הזו?



עוגמת נפש ו סוג הנזק :
התנתקות מהירה בתשלום מינימלי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה