פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לחברת הוט על שירות VOD שלעולם לא עובד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בליל שישי 04.01.08 ישבתי עם אשתי ורצינו לצפות בתוכנית טלוויזיה דרך שירות VOD של חברת הוט. הננו מנויים לשירות זה מיום התחברותינו כמנוי לחברה ומשלמים עבור שירות זה כ-12.90 ש"ח בכל חודש וסכום זה אינו כולל עלות נוספת במידה והתוכנית בתשלום.
לאחר שהחלטתנו במה לצפות נתקלתי בתשדיר פרסומת מעצבן שלא ניתן לעקפו כאשר בתחתית המסך מופיעה הודעה: "שידור התוכנית יחל בעוד מספר שניות". לאחר תשדיר הפרסומת הופיעה הודעת תקלה שהשירות כרגע לא זמין עכב עומס ויש להכנס בשנית ולנסות להזמין שוב את התוכנית. לאחר המתנה של מספר דקות ניסינו שוב לצפות בתוכנית, שוב תשדיר פרסומת ושוב אותה הודעת שגיאה.
למוד ניסיון מר עם מוצרי הוט, ניתקתי את הממיר מהחשמל, המתנתי מספר רגעים וחיברתי שוב את הממיר לחשמל. שוב לעבור את כל התפריטים, לצפות בתשדיר ולקבל הודעת שגיאה.
לאחר שכלו כל הקיצין התקשרתי למוקד התמיכה של הוט. המתנתי למענה אנושי מעל עשר דקות וקיבלתי איש שרות בשם יהודה שהסביר שיש תקלה בשירות ושלא אוכל לקבל את מבוקשי. לאחר שהטחתי בו האשמות קשות על כך שאנו משלמים כל חודש על השירות בתשלום קבוע ובכל זאת לא מצליחים לקבל מהוט שירות אמר הנציג בנימה אפטית משהו שניתן יהיה לשלוח הביתה טכנאי אשר יחליף את הממיר ואז נוכל לקבל את השירות. מכיוון שבחודש האחרון הוחלפו בביתי ארבעה ממירים של הוט עכב תקלות טכניות סירבתי להצעה זו.
על מנת להבהיר את היקף צריכת השירותים מחברת הוט אסבר את האוזן בכך שאנו משלמים להוט כל חודש באופן קבוע 286.86 ש"ח ובנוסף אנו מחזיקים במנוי אינטרנט של הוט אשר עלותו שבעים שקלים. סה"כ משפחתי והורי מחזיקים בשני מנויים עבור שירותי הטלוויזיה (2+3 ממירים) ושני מנויים עבור האינטרנט (1.5M+3M) והזמן הכולל בו אנו לקוחות של הוט עולה על 12 שנה מאז היו ערוצי זהב.
האם מוגזם שבקש או אדרוש לקבל שירות בזמן שנוח לי ולמשפחתי מהוט?
האם תשלום של כמעט שלוש מאות שקלים בחודש אינו מספיק על מנת שאקבל את השירות עליו אני משלם?
מיותר לציין שהנציג (יהודה שמו) היה אפטי וניכר בו שחווה תלונות רבות הדומות לתלונתי. במרבית המקרים הוא פשוט שתק כמענה לתלונותי הנזעמות. כנראה שחברת הוט מאמינה שמוצריה וממיריה כ"כ קלוקלים עד שרק החלפת הממיר ע"י טכנאי תפטור את הבעיות בשירות שלהם?
לא ייתכן שאבזבז זמן בכל פעם שיש תקלה אצל הוט ולא ייתכן שהוט יפתרו כל דבר בהחלפת הממיר.
אבקש ע"י ארגונכם ואתרכם התייחסות רצינית של הוט לבעייה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה