פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנסות שמעולם לא היו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים התחברתי להוט, על ידי נציג טלפוני אשר פירט לי את ההצעה, מדובר במצבע " כל הבית הוט" אולם לא פירט דבר לגבי קנס במידה של עזיבה.
כשהגיעו אלי הביתה לחבר אותי בטפסים היה רשום שישנו קנס של 240 ש"ח בדין התחייבות לשנתיים. קנס שהוא הגיוני ולכן חתמתי על מסמכי ההצטרפות.
לפני כחודש התקשרתי למוקד השירות על מנת להתנתק אולם לפני כן ביקשתי לבדוק בשנית מה תהיה עלות ההתנתקות עבורי, נשאלתי מה אני מנתקת וציינתי כי את כל הבית. הנציג של הוט אמר לי כי הקנס הוא 240 ש"ח וביקשתי להתנתק.
כעבור חודש אני רואה בחיוב כרטיס האשראי שלי עוד שני חיובים בסך 200 ש"ח כל אחד. כאשר פניתי למוקש הוט נדהמתי לשמוע כי ישנם עוד שני קנסות של 200 ש"ח כל אחד.
לטענתם תקנון המבצע נשלח אלי שבוע אחרי שהתחברתי ( מה שמעולם לא קרה ), אני ראיתי את התקנון לראשונה חודש אחרי שהתנתקתי, כמובן שהוא לא חתום על ידי. והיום הוט מחייבת אותי לשלם 640 ש"ח קנס , אשר מעולם לא ידעתי עליו, לא חתמתי שאני מאשרת את השתתפותי במבצע כזה ובטח שלא הייתי מתחברת בתנאים האלו
שיא החוצפה הוא שנציגה שדיברתי איתה ברגע שגיליתי את הקנסות, אמרה לי שהיא לא מתפלאת שאני לא יודעת, כי חצי מהנציגים לא מיידעים על הקנסות הללו.
אני מרגישה שפשוט גנבו לי כסף מהחשבון, בלי ידיעתי ובלי אישורי.
זו חוצפה שלא תתואר במילים.
כספי סוג הנזק :
הורדת הקנסות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה