|
|
|
|
|
|
התנהלות בלתי מקצועית ואף מאיימת ומפחידה |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי יצר עימי קשר נציג של חברת הוט כדי להציע לי להתחבר לשירותי האינטרנט. הוא ביקש מספר כ"א ולא הסכמתי לתת לו את המספר כך בטלפון, מאחר ואמצעי תשלום כבר קיים בהוט. הנציג קילל אותי וניתק את הטלפון. ביום ראשון מתקשר אליי טכנאי הוט ומודיע לי שהוא מגיע. לא הבנתי מדוע, והוא טען שביצעתי הזמנה שמעולם לא בוצעה כי לא נתתי לנציג את מספר כ"א.
מפחידה אותי המחשבה שלחברה כל כך לא מקצועית שמעסיקה נציגים כל כך לא מקצועיים יש את כל הפרטים שלי. כרגע ביקשתי להתנתק לאור ההטרדה והעלות של הניתוק לפי חברת הוט הוא קרוב לחמש מאות ש"ח.
פשוט בושה!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|