פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ואי מתן החזר לאחר ניתוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הכל מתחיל באמצע חודש אוקטובר בתקלה באינטרנט. הוזמן טכנאי שפעמיים לא הגיע אך זו רק תחילתו של הסיפור. בפניה הראשונה להזמנת טכנאי הודענו גם על מעבר דירה הצפוי בנובמבר וביקשנו להקפיא את המנוי עד למציאת דירה חדשה, תגובת נציגת השירות היתה שהיא מעבירה את פנייתנו לצוות מעבר דירות שיחזור אלינו בתוך 48 שעות. מכיוון שלא חזרו אלינו וגם הטכנאי לא הגיע פנינו שוב אל מחלקת מעבר דירות בתאריך 29/10 בבקשה לנתק את המנוי שכן אנו חוזרים לבית ההורים ושם כבר קיים מנוי הוט. נאמר לנו כי תוך 3 ימי עבודה יתקשרו אלינו לתיאום איסוף ציוד וניתוק. עבר למעלה משבוע ולא התקבלה שום תגובה מהוט, חזרנו אליהם בפנייתנו בשנית ונאמר לנו כי עד סוף היום יחזרו אלינו לטיפול בבעיה (ב4/11) למחרת כשלא התקבלה שום תגובה התקשנו שוב והפעם לא וויתרנו ובשיחה שנמשכה למעלה משעה הובטח לנו בסוף השיחה כי אנו מנותקים וכי בחודש הבא נראה זיכוי עבור החיוב שכבר בוצע בגין חודש נובמבר, וכי עד סוף היום יחזרו אלינו לתיאום איסוף ציוד.
בסופו של דבר לאחר כמה ימים התקשרו לתאם איסוף ציוד וב11/11/2007 נאספו 2 ממירים ומודם.
ב2/12 התגלה לנו כי בבדיקת חיובי האשראי כי התקבל זיכוי שאינו מלא ואף חוייבנו שוב עבור שירותי האינטרנט, התייאשנו מלהמתין על הקו ופנינו במכתב דרך אתר הוט המבטיח טיפול בתוך 48 שעות.
חלפו 3 ימים ולא התקבלה כל תגובה, ב-5/12 פנינו שוב טלפונית להוט ולאחר בירורים רבים מצדם הסתבר כי לא נותקנו כלל מהאינטרנט ועליהם לחפש את המודם. במקביל התקשרו אלינו ממחלקת קשרי לקוחות ואמרו כי הם מתנצלים על הטעות, המודם נמצא ובחודש ינואר נקבל את יתרת הזיכוי המגיעה עבור שירותי הטלוויזיה ונזוכה עבור החיובים השגויים עבור שירותי האינטרנט.
והנה מגיע ה2/1/2008 ושוב בבדיקת כרטיס האשראי מופיע חיוב עבור שירותי האינטרנט ולא מופיע שום זיכוי.
באותו יום פנינו שוב במכתב דרך אתר האינטרנט של הוט ובמקביל באמצעות הטלפון ונאמר לנו כי אותה נציגה מקשרי לקוחות שטיפלה בנו קודם תחזור אלינו.
היום 6/1/2008 וטרם התקבלה תגובה מהוט, שוב פניתי אליהם טלפונית ונאמר לי כי בעצם לא נותקתי עדיין מהאינטרנט כי המודם נמצא רק ב5/12 ושוב לאחר המתנה ממושכת הובטח לי כי אותנ נציגה תחזור אליי, מה שטרם קרה.
הטיפול הוא מזלזל, לא אחראי וגורם לנו כלקוחות הוט נזק כלכלי רב, עוגמת נפש ובזבוז זמן -למעלה מ10 שעות שיחה על הקו עם נציגים שונים, לפעולה לכאורה פשוטה, עקב תפעול לקוי.
איני מוכנה להמתין חודש נוסף לקבלת הזיכוי, מה גם שאני כבר לא סומכת על המילה שלהם שזה אכן יקרה, אני דורשת זיכוי מיידי.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור החיובים השגויים ופיצוי כספי עבור הזמן הרב שהושקע בטיפול פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה