פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות של הוט בלקוח מבוגר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חבילת טריפל פלטינום לחמי - בהזמנה הדגשתי בפניי הוט שאני צריך ממיר שני לטלויזיה שניה שיש לי בבית. כשהגחיע טכנאי להתקין הוא טען שהוא הולך להביא ממיר מהאוטו - כמובן שהוא החתים את חמי על ההתקנה - ומיד אחרי זה הוא ברח ונסע מהמקום תוך שהוא משאיר את חמי עם טלויזיה ללא ממיר בסלון.

כספי סוג הנזק :
הגעה תוך יום של נציג הוט עם ממיר חילופי ותקין פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה