|
|
|
|
|
|
התעמרות של הוט בלקוח מבוגר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי חבילת טריפל פלטינום לחמי - בהזמנה הדגשתי בפניי הוט שאני צריך ממיר שני לטלויזיה שניה שיש לי בבית. כשהגחיע טכנאי להתקין הוא טען שהוא הולך להביא ממיר מהאוטו - כמובן שהוא החתים את חמי על ההתקנה - ומיד אחרי זה הוא ברח ונסע מהמקום תוך שהוא משאיר את חמי עם טלויזיה ללא ממיר בסלון.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הגעה תוך יום של נציג הוט עם ממיר חילופי ותקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|