פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מתלונה במשך חודש!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש לערך שלחתי תלונה (מס' 26723) בנוגע ליחס נציג של חברתכם.
עדיין לא קיבלתי מענה בעניין.
מצ"ב עותק התלונה, בתקווה לקבל מענה קמת יותר מהיר הפעם....


ביום חמישי, 13.12.07 בשעות הבוקר ישבתי לתומי עם אשתי בסלון ביתי, לפתע שמענו דיבורים מחוץ לחלון ביתנו בנוגע לחיבור דירתי באופן פיראטי להוט.
פתחתי את חלון ביתי, לעיני התגלה נציג הוט שעומד מחוץ לחלון ולידו שכנה בבניין שלי ובעל הדירה שממנו אני שוכר את דירתי ולדתהמתי הטכנאי צועק בפניהם בקול רם שהחיבור שבדירתי פיראטי ובודק עם המוקד האם לנתק אותי מארון התקשורת.
הכנסתי את הטכנאי לביתי במהירות לפני שעוד שכנים ישמעו את עלילותיו והצגתי בפניו את טפסי החיבור (החוקי!) שהיו בידיי והטכנאי התנצל והלך...

אני רואה מקרה זה כחמור ביותר, לא ייתכן שטכנאי ישפיל אדם בפומבי, מול שכניו אפילו אם הוא היה מחובר לא חוקית, קל וחומר שהחיבור הוא כחוק!
בפניה למוקד הוט הוצע לי פיצוי בצורת הטבת ערוץ מתנה כגון: הוט מומביי או החיים הטובים (שזו גם השפלה ללקוח הממוצע), ובנוסף התנצלות חפוזה והבטחה שיבוצע בירור עם הטכנאי.

הפתרון שחברת הוט הציע לי הוא בזיון, ובמידה ואני לא יפוצה בצורה משמעותית סיפור זה יועבר לכל צורות העיתונות).
בתודה מראש,
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה