פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות להחזרת זיכוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 8 פברואר 2007, התחברתי לחברת "הוט" בכבלים. התחייבתי לתקופה של שנה, בעלות של 219 ש"ח לחודש, כשבתמורה קיבלתי הטבה: חודש אחרון חינם, כלומר, החודש ה-12. כבר בעת החיבור, הודעתי לבחורה שחיברה אותי שבעוד מספר חודשים אני אצטרך להקפיא את המנוי עקב מעבר מהדירה אותה אני שוכרת, לדירת הוריי- בה כבר יש כבלים, אך זה יהיה לתקופה קצרה בלבד. בתגובה, ענתה לי הבחורה, שאין שום בעיה, אני אוכל להקפיא את המנוי לתקופה מוגבלת- של עד 6 חודשים, בעת ההקפאה אצטרך לשלם סכום של 480 ש"ח כגובה ההטבה, אשר יוחזר לי מייד עם התחברותי מחדש, כשבתשובה לשאלתי, הובהר לי שכשאחזיר את המנוי- לא אצטרך להתחייב מחדש, אלא, אמשיך את התחייבותי מהנקודה בה הפסקתי.
וכך היה, בתאריך 11 אוגוסט 2007, ביקשתי להקפיא את המנוי,כמובן, שילמתי את הסכום המלא, 480 ש"ח.
בתאריך 6 ינואר 2008, כלומר 5 חודשים לאחר ההקפאה, התקשרתי להוט בבקשה להחזיר את המנוי. אך הופתעתי לגלות, שעל מנת לקבל את כספי חזרה- אצטרך להתחייב מחדש, לשנה, בעלות של 219 ש"ח לחודש, ואפילו ללא החודש האחרון חינם!
לאחר אין ספור דיונים, ותירוצים, לקחה את הטלפון אחת המנהלות, בשם: אדווה, וצעקה כי אני מבזבזת להם את הזמן ושאני אפסיק להטריד אותם.
כעוסה מאוד, התקשרתי שוב לחברת הוט, הפעם כלקוחה חדשה שמעוניינת להתחבר. סיפרתי שברצוני להתחבר, אך אצטרך להקפיא את המנוי לתקופה של כ-5 חודשים עקב טיסה. הבחורה שענתה לי: ויקטוריה, ממחלקת המכירות, בדקה (לאחר שהפצרתי בה לבדוק) וטענה שאין שום בעיה, אני אשלם 480 ש"ח, שיוחזרו לי כשאתחבר שוב, וכשזה יקרה, לא אצטרך להתחייב מחדש אלא להמשיך מאותה הנקודה. במעמד זה, הודעתי לה שברצוני להחזיר מנוי שהוקפא. ויקטוריה עשתה זאת בלי בעיה וקבעה לי תאריך התקנה. לאחר כ-5 דקות, חזרו אלי משירות הלקוחות וטענו כי הבחורה עשתה טעות, אין הם יכולים לקחת אחריות על הבטחותיהם של נציגהם, ושאם ארצה לקבל את כספי חזרה- אצטרך להתחייב לשנה.
את אותה שיחה, כלקוחה חדשה, ניהלתי שוב ביום למחרת, וכמובן ענו לי בדיוק כמו ויקטוריה, שאין בעיה לגבי ההקפאה ולגבי ההתחייבות.
כל יום, מספר פעמים ביום אני מנהלת שיחות עם שירות הלקוחות, ועם כל מי שרק ניתן, אך את כספי הם לא מוכנים להשיב לי. כמובן, אין לי שום בעיה להמשיך את ההתחייבות שנותרה, כלומר כחצי שנה. אך הם, מצידם, שוב ושוב חוזרים על אותו משפט מעצבן: "אין לנו אפשרות לקחת אחריות על ההבטחות שניתנות ע"י הנציגים במחלקת המכירות".
אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בבעייתי, כרגע אני נמצאת במבוי סתום, מאחר ואין לי יותר למי לפנות, ואחרי הכל 480 ש"ח זהו לא סכום זניח.
תודה מראש,
יפעת לחנה 052-4694713
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה