פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הערמת קשיים בניתוק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי יניב ואני מנסה לסייע לסבתי להתנתק מהוט.

סבתי היא לקוחה בשירותי הטלויזיה של הוט ומבקשת להתנתק מחוסר שימוש. מספר הטלפון על שמו רשום המנוי הוא מופיע תחת "טלפון" בפרטי התלונה החסויים.

בינואר 15, 2008 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות: 1801705705 ושוחחתי עם תקוה.
הצגתי את עצמי ואת סבתי וביקשתי להתנתק. תקוה בקשה פרט מזהה מסבתי וביקשתי ממנה לצרף אותה לשיחת ועידה. תקוה לא צירפה אותה לשיחת ועידה, אלא שמה אותי על המתנה, התקשה אליה וחזרה אליה לאחר ששוחחה עם סבתי. תקוה טענה שסבתי מחויבת לתכנית שירות ממרץ 2006 שעתידה להסתיים במרץ 2008 ושעליה לשלם כ380 שח אם ברצונה להתנתק כעת. אמרתי לה שאני משוכנע שסבתי לא היתה מודעת להתחייבות שכזו וביקשתי ממנה להמתין על הקו שעה שאני מנסה לשוחח עם סבתי בקו נוסף. תקוה לא חיכתה על הקו וניתקה את השיחה שעה ששוחחתי עם סבתי.

מיד לאחר מכן התקשרתי שוב ושוחחתי עם סשה. הגברת סשה הסכימה להעביר את הבקשה שלי להתנתקות עם הגוף המטפל בכך, ואמרה לי שעתידים ליצור עמי קשר לשם כך בתוך 3 ימים. לאחר שיצרו עמי קשר, ובהנחה שאצליח להסדיר את עניין ההתחייבות, אמורים לתאם ביקור טכנאי ורק לאחר מכן יבוצע הניתוק בפועל.

התקוממתי על כך שהתחברות להוט עורכת כחצי שעה ואילו התנתקות מהוט כרוכה בקריעת ים סוף, וביקשתי לקבל את מספר הטלפון של הגוף שאיתו אני אמור לשוחח על מנת להתנתק. סשה סירבה.

ובעניין ההתחיבות - סבתי מעולם לא שלחה שום מכתב או פקס בנושא. אם נוהלה איתה שיחת טלפון בעניין זה במרץ 2006, הרי שסבתי טוענת שאינה זוכרת את השיחה ושודאי שלא הבינה שהיא מחויבת לתוכנית. יש חוסר הגינות משווע בעסקאות טלפוניות מסוג זה עם אנשי גיל הזהב.

בקשתי לנוכח מקרה זה: לנתק לאלתר את סבתי מהשירותי הטלביזיה של הוט ללא חיוב נוסף וללא השתהות.
ניתן ליצור עמי קשר בטלפון הנתון תחת "טלפןו סלולרי" בפרטי התלונה החסויים.

בכבוד רב ובתודה מראש.
יניב גטניו
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא חיוב נוסף פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה