פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עונש על התנתקות מהוט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים של חיבור לחברת הוט עברתי ליס בתאריך 26/6/07.
כמובן שהמשכתי לקבל חיובים מהוט גם בחודשיים שלאחר מכן. לאחר שפניתי אליהם ישירות נאמר לי כי יש עלי לשלם עבור חודשיים בהם לא הייתי מחובר כי יס לא פנתה אליהם. חברת יס ביקשה חשבוניות מקוריות על מנת לטפל בעניין. ביקשתי חשבוניות אלו מהוט וחיכיתי זמן רב עד שהגיעו (פניתי 3 פעמים). עוד לפני שהגיעו נשלחה לי הודעת תשלום מהוט עם איום של פניה לערכאות.
כאשר הגיע אלי התשלום מיס (זיכוי עבור תשלום כפול) כבר היתה הודעת תשלום מהוט בתוספת שכ"ט עו"ד. פניתי להוט וביקשתי לדעת מדוע רצו שם לעו"ד? הרי הייתי איתם בקשר בכל התקופה ושם יודעים שזה לוקח זמן. כתבתי מכתב להוט בעניין אבל לא טרחו אפילו להגיב על כך. נאלצתי לשלם מעל 300 ש"ח שכ"ט עו"ד.
זה כנראה העונש שקיבלתי מהוט על כך שהעזתי להתנתק. בהוט לא מחכים יותר מדי ופוננים לעו"ד. בירור קצר בכרטיס אצלם היה מגלה להם שאני לא התעלמתי מבקשתם החצופה לשלם על חודשיים בהם הייתי מנותק אא טיפלתי מול יס בנושא.
גם אזהרות רבות לא שולחים בהוט. בקיצור- קבלו את שרות הלקוחות בהוט -ראו הוזהרתם.
דרך אגב גם יס לא יוצאים מזה בסדר -שם לא ניתקו כפי שהבטיחו. לא מיהרו להחזיר כסף אלא רק חצי שנה לאחר מכן. לא הודיעו על ההחזר (גיליתי זאת בחשבון שנשלח לביתי) וגם לא שילמו להוט ישירות על אף שאמרו שיטפלו בזאת.
בקיצור בזמן שחיכיתי שיס ישלמו על כך שלא דאגו לנתק אותי כפי שהבטיחו נכנס לתמונה גם עו"ד בשרות הוט שגבה את ליטרת הבשר שלו (330 ש"ח).
תודה לשתי החברות על השרות.
בזבוז זמן וטרחה מיותרת. סוג הנזק :
החזר כספי ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה