פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי לאחר נסיעה לחו"ל נושא התלונה:
ליפשיץ גלעד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הצורף 13, באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
למרות שהחברה הבטיחה לי כי במידה ואסע לחו"ל אני אוכל לקבל החזר כספי עד 45 ימים, הם אינם מוכנים להחזיר לי את כספי. לפני הנסיעה העברתי את שם המנוי על שם שותפי לדירה(מטעמי חשבונות) והם אמרו כי עדיין אוכל לקבל החזר כספי כיוון שהם יכולים לראות אם השתמשנו או לא. אח"כ כשחזרתי לארץ הם אמרו שאני צריך להחזיר את שם המנוי על שמי במטרה לקבל את ההחזר הכספי. אחרי שביקשתי לשנות על שמי את המנוי חזרה וקיאלתי מהם הודעת טקסט המאשרת שהם קיבלו את הפקס,נציגה מטעם הוט אמרה לי כי אקבל את כספי חזרה. לאחר מספר ימים ביקשתי להתנתק מהם(לאחר שהעידכון שם היה אמור על פי טענת הנציגה להתעדכן) . כאשר הגיעו הנציגים לקחת את הממירים ואת מודם האינטרנט, ראיתי כי לא עידכנו את שמי על שם המנוי, וכשהתקשרתי לברר מה קורה עם הזיכוי שלי אמרו לי כי איני זכאי לקבל אותו כיוון שלא דאגתי לשנות את שם המנוי(מה שמצטייר כשקר מוחלט כי פרטי התשלום האחרונים היו על שמי...), הם אינם זוכרים שום שיחה עם שום נציגה והם טוענים כי מלכתחילה איני זכאי לשום החזר כיוון ששם המנוי לא היה על שמי בתקופת השהות בחו"ל, זאת, למרות שהם אלו שטענו כל הזמן שאקבל את הזיכוי כל עוד אדאג לשנות את שם המנוי על שמי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה