פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת החזר הכספים שנגבו בגלל מספר רב ולא סביר של תקלות בפרק זמן קצר. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 12.2.07 התחברנו להוט לאחר חיזור בלתי פוסק של אנשי המכירות. אותו אדם שלבסוף החתים אותנו "שכח" לספר כי:
1. ההתחייבות הינה לשנתיים
2. בשנה השנייה מחיר החבילה יתייקר
3. שירותי ה- V.O.D. אותם ביקשתי דהיינו הממיר, הינו בתשלום נוסף.
לקחנו חבילה שכוללת אינטרנט, טלפון וכבלים.
לאחר ש"גיליתי" את התרמית ניסיתי לדבר עם מנהל שירות, ניסיון שארך 3 חודשים תמימים.
רק לאחר 3 חודשים חזר אלי המנהל והסכים לאפשר לי להתנתק לאחר שנה, ללא קנסות, תוך תקווה שאהיה מרוצה ולא ארצה להתנתק...
עד אוגוסט 2007 החליפו לנו חמישה ממירים כשבכל פעם שקרתה תקלה נאלצתי לכעוס ולהתעקש ולצעוק שיגיע טכנאי כמה שיותר מהר וכשסוף סוף נקבע המועד נאלצתי להמתין בכל פעם כ- 4 שעות לטכנאי שיגיע.
בכל פעם שביקשתי לדבר עם מנהל, מכיוון שהטלפניות אינן מוסמכות להחליט דבר, ועל כל בקשה/שאלה/תלונה, שהייתה לי ענו ב- : "אין לי הסמכות", "אני לא יכולה לעזור" וכד', נאמר לי שאין להם אפשרות להעביר אליו שיחות טלפון והוא יחזור אלי. Don't call us – we'll call you" ".
אני מחכה עד היום.
באוגוסט, לאחר תקלות רבות ורצופות ושירות קלוקל ביותר, זוכיתי על תשלום הכבלים לאותו חודש, מכיוון שגם שם, בהוט הבינו שהגזימו.. ובמקביל שלחתי מכתב תלונה למנכ"ל. הוא לא טרח לענות או לחזור אלי.
כחודש לאחר מכן חזרה אלי אחת המזכירות ולאחר שסיפרתי והסברתי הבטיחה כי תטפל בעניין באופן אישי, ובתיאום איתי שלחה טכנאי, שהגיע ב- 11.9.07 בשעה 21:30. הטכנאי החליף שוב ממיר.
למחרת, יום רביעי, ערב ראש השנה, בשעה 12:00 גילה בני החייל שהגיע לחופשה, כי אין כל אפשרות לצפות בטלוויזיה - הממיר היה שרוף. התקשרתי למוקד השירות ושם נאמר לי כי יגיע טכנאי ביום שלישי – שבוע לאחר מכן... מאחר ולא הייתי מוכנה לכך, עמדתי על זכותי לראות טלוויזיה בחג ולא הייתי מוכנה לוותר.
לאחר דין ודברים תקיפים, מריטת עצבים של ממש וצעקות שנמשכו שעתיים תמימות התרצתה הטלפנית ושלחה לי טכנאי.
ערב ראש השנה, במקום לעסוק בהכנות האחרונות לחג, כפי שתכננתי, הייתי עסוקה בהתנצחויות ובצעקות כדי לקבל שירות על מה שמגיע לי, על מה ששילמתי.
בסך הכל רציתי לצפות בטלוויזיה, כשפחות מ- 24 שעות קודם לכן היה אצלי בבית טכנאי כדי לשפר וליעל.
באותו ערב החלטתי כי איני רוצה כל קשר עם חברה זו.
חשוב לי לציין כי במשך שבעת החודשים בהם הייתי מנוייה בהוט הוחלפו בביתנו שבעה ממירים! – לא סביר לכל הדעות ולא ממש הגיוני.
במשך שבעת החודשים הללו בזבזתי שעות רבות ויקרות של המתנה לטכנאי הוט, שעות של ויכוחים, צעקות והתרגזויות מיותרות, כדי שאוכל לקבל את השירות עליו אני משלמת מראש בכל חודש, מכיוון שרק רציתי לצפות בטלוויזיה.
ב-24.9.07 שלחתי מכתב נוסף למנכ"ל ובו דרשתי תגובה והחזר כספי, שנגבה ממני ב – 7 חודשים האחרונים (למעט אוגוסט..) וכן פיצוי על עוגמת נפש.
ב- 28.9.07 התנתקתי סופית מהוט, מכל ההתקשרויות שלי עמם.
כמעט חודשיים אחרי, אף אחד לא טרח להגיב.
רק לאחר ששלחתי להוט העתק ממכתב הממוען לרשות להגנת הצרכן ולכלבוטק חזרה אלי גברת בשם קרן וסיפרה לי שכן, היא שלחה אליי מכתב – מעניין שהוא לא הגיע...
היא שלחה אלי העתק ממנו במייל :במכתב היא לא מתייחסת לבקשות ההחזר הכספי ולפצוי שדרשתי אלא כתבה שלא אחוייב בדמי ביטול – מה שהיה ברור לה שיס החברה המתחרה תכסה.
כך שלמעשה לא פוציתי באגורה אחת, והוט משיכה לעשות בנו הצרכנים כבשלה.
הגיע הזמן שמישהו שם ירים את הכפפה ויעשה מעשה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש רבה. סוג הנזק :
החזר של 1331 שח' - ששילמתי+פיצוי על עוגמת נפש רבה שנגרמה לי ולבני ביתי.. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה