פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נוראי ורצון לעבור מסלול טלפון ללא הצלחה . נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שרות נורא ואיום. אני במבצע של אלביט מערכות ובמשך חודש אני רוצה לעבור למסלול 2000 דקות במקום מסלול light שלוש פעמים בטלפון ופעם באינטרנט - סיוט בל יתואר ,
אף אחד בשרות לקוחות לא יודע לבצע זאת ,ולא חוזרים אליי-
אני מבקשת לדבר עם מנהל השרות .
בזבוז זמן . סוג הנזק :
עדכון המסלול מהרגע שהתקבלה בקשה וזיכוי כל השעות שהמתנתי לדבר עם נציג ללא הועיל . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה