|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות נוראי ורצון לעבור מסלול טלפון ללא הצלחה . |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שרות נורא ואיום. אני במבצע של אלביט מערכות ובמשך חודש אני רוצה לעבור למסלול 2000 דקות במקום מסלול light שלוש פעמים בטלפון ופעם באינטרנט - סיוט בל יתואר ,
אף אחד בשרות לקוחות לא יודע לבצע זאת ,ולא חוזרים אליי-
אני מבקשת לדבר עם מנהל השרות .
|
בזבוז זמן . |
סוג הנזק : |
עדכון המסלול מהרגע שהתקבלה בקשה וזיכוי כל השעות שהמתנתי לדבר עם נציג ללא הועיל . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|