פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת הוט - זלזול בלקוחותיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.1 העברתי את שירותי הכבלים האינטרנט והטלפון בביתי לחברת הוט. כבר באותו יום התחיל הסיוט שאינו נגמר עד היום. הכבלים-קיבלתי ממירים דפוקים שבכל רגע נתקעים ודורשים כיבוי והדלקה מחדש - ככה שאי אפשר לראות טלויזיה בלי לקום לממיר יותר מחצי שעה רצוף. הממירים שקיבלנו ישנים מאוד ונראים נורא וזאת על אף שבמעמד העסקה הבטיח לנו הסוכן שנקבל את הממירים החדשים והדקים של הוט אבל כיון שלא היה במלאי ביום ההתקנה הובטח שתוך יומיים שלושה יוחפו הממירים - מאז עברו 3 שבועות וכלום. הכבלים - מכיון שאנחנו משתמשים באינטרנט אלחוטי הוא לא היו ערוכים לכך ולא הצליחו להתקין לנו את האינטרנט כראוי שיעבוד - שבועיים וחצי היינו ללא אינטרנט רק ביום חמישי האחרון הבעיה טופלה אבל גם המודם של הוט הוא לא להיט וגם הוא נתקע ומתנתק ודורש איפוס כזה או אחר לפחות פעם ביום. הטלפון - כבר 3 שבועות שחברת הוט לא ביצעה את ניידות המספרים כלומר עדיין ללא קו טלפון. ב 3 שבועות האחרונים עברתי עם נציגי השירות מסכת ייסורים - התקשרתי עשרות פעמים למוקדי הוט בכל פעם נתקלתי בנציגים אטומים שאינם מבינים כלל את תלונותי אינם מנסים לעזור ואינם מקצועיים. הועברתי ממוקד למוקד עשרות פעמים, נציגי שירות שהבטיחו לחזור אליי לא חזרו , ביקשתי להתנתק ולחזור ליס ולבזק - נאמר לי שיחזור אליי נציג בקשר לניתוק תוך 3 ימי עבודה - כמובן שאף אחד לא חזר . ביקשתי לשוחח עם מנהל וכמובן שגם זה לא טרח לחזור אליי. בקיצור - אטימות מוחלטת מצד חברת הוט- נתקעתי עם התחייבות לשנתיים טלפון ללא מספר הישן שלי כבלים ואינטרנט שלא עובדים
נזק כספי עוגמת נפש ובזבוז זמן! סוג הנזק :
טיפול בבעיות ובאי עמידתה של חברת הוט בהתחייבותיה + פיצוי הולם או לחילופין ביטול ההסכם בייני לבין חברת הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה