פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו האינטרנט שלי ע"י הוט ללא שום הצדקה, וטיפול מחפיר בבעיה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי מכתב זה לאתר התלונות של חברת הוט,בתאריך ה7/1 ולא קיבלתי על כך שום מענה:
שמי אביטל מאיר ואני סטודנטית ששוכרת דירה בירושלים. מזה שנתיים אני מחוברת להוט ומשלמת מדי חודש. ביום שני שעבר, בערך ב19:00, הגיעו לדירתי אנשים שהחלו לצעוק מבעד לדלת "תפתחו את הדלת" ודפקו חזק נורא על הדלת. אמי היתה בדירתי ונבהלה מאוד. היא שאלה אותם מה הם רוצים, והם צעקו לה: "אנחנו מהוט, אתם מחוברים באופן פיראטי לטלוויזיה, תפתחי את הדלת" והמשיכו לדפוק על הדלת בפראות. אמי נורא פחדה ולא פתחה את הדלת, ורק לאחר כ10 דק' הם הלכו כשהם צועקים "אנחנו מנתקים אתכם, אנחנו מנתקים".
שימו לב:
-אין לי כבלים, לא היו לי כבלים, ולא יהיה לי כבלים-
אני הגעתי לדירתי בסביבות השעה 21:30, ומצאתי את אימי בהלם ובטראומה. הרגעתי אותה, כשאמרתי לה שנתלונן על כך במשטרה, נתלונן על כך להוט וזה בלאו הכי לא נוגע לנו - כי אין לנו כבלים!
מיד לאחר מכן פניתי למחשב, מכיוון שהיתה לי עבודה להגיש לאוניברסיטה למחרת על הבוקר ותכננתי לכתוב אותה במשך הלילה. אך להפתעתי גיליתי שהנוריות המראות על חיבור אינן פועלות. הבנתי שניתקו אותי באופן שערורייתי, נפשע, בריוני וחסר כל הצדקה.
התקשרתי אל השירות הטכני מיד, וביקשתי שיסייעו לי בדחיפות, לא רק בגלל שזו חוצפה שאין כדוגמתה, אלא גם כי הייתי זקוקה לאינטרנט בדחיפות, על מנת להגיש את העבודה. אני לא סתם משלמת כל כך הרבה כסף בחודש, אני זקוקה לאינטרנט שלי. בנוסף, דרך האינטרנט אני מחוברת לטלפון של 012, כך שלא יכלתי להתקשר או לקבל שיחות. נאלצתי להתקשר מהסלולארי שלי, בהון תועפות ולדבר עם הנציגים שלכם שלא היו מוכנים לחזור אלי בעצם.
בשירות הטכני ענה לי אדם בשם חמודי, שגימגם בשפה העברית ובקושי הצליח להסביר לי ש"אין מה לעשות". כל התעקשות שלי לא עזרה, הוא לא הסכים לעזור, עד שבשלב מסויים הוא החל לצחוק עלי, וסרב לומר לי את שם משפחתו או מי האחראי עליו, וכמו כן סירב להפנות אותי אל האחראי. נאלצתי שוב להתקשר והפעם ענה לי ערן מצוות אלכס, שגם לא עזר לי במאום, אך הבטיח שעד למחרת ב12:00 יתקשר אלי מנהל.
מאוחר יותר התקשרתי שוב, על מנת שישלחו טכנאי בהקדם האפשרי אך הטלפנית, שגם היא גימגמה בעברית לא הסכימה. כל זאת כמובן נעשה מחשבון הסלולארי הפרטי שלי ותוך עוגמת נפש עצומה, מכיוון שלא יכלתי לכתוב את העבודה ולהגישה בזמן, ונאלצתי להתמודד עם אנשים שהתייחסו אלי מתחת לכל ביקורת ואף אחד לא פתר את הבעיה. מה עוד שלא הבנתי איך הוט העיזו בכלל לאיים על אימי ולפגוע בלקוחה שלהם באופן כה אנוש. בשלב זה נשברתי ובכיתי - נותרתי ללא מוצא וללא תמיכה.
למחרת, יום שלישי, חיכיתי, וכשהגיעה השעה 12:30 התקשרתי לברר מדוע לא חזרו אלי ומה זה היחס המזלזל שקיבלתי עד כה. סופי מצוות זיאד ענתה לי ולא הסכימה לעזור עד שממש לחצתי ולא הרפתי והיא העבירה לי את המנהל - עיאד או אייל. הוא אמר לי שיבואו באותו היום בערב לתקן לי את התקלה מבחוץ ב18:00, כי לא הייתי בבית ושהוא יוודה שיפצו אותי בחודש חינם.
אף אחד לא הגיע או התקשר אלי במהלך כל הערב.
למחרת, יום רביעי, דיברתי עם נציג נוסף שסוף סוף שלח לי טכנאי שחיבר מחדש את האינטרנט.
בשום שלב לא הכחישו שבריון בא במטרה לנתק אותי, לקוחה שלכם, שמשלמת לכם ממיטב כספה. בשום שלב לא ראו דחיפות, או אפילו צל צילו של רצון לעזור לי. בשום שלב לא עמדו במילתם ופתרו את הבעיה שהם יצרו בעצמם.
אני דורשת: א. התנצלות בכתב לאימי - גב' קלוד מאיר, ומכתב נוסף עבורי. ב. את שמות הבריונים שדפקו על הדלת, ואת האחראי עליהם, על מנת להתלונן במשטרה. ג. החזר מלא של השיחות שביצעתי מהסלולארי שלי ופיצוי על הזמן שבו הטלפון הביתי שלי לא עבד. ד. פיצוי שווה ערך לעוגמת הנפש שעברתי. ה. התנצלות אישית ונקיטת צעדים כנגד הטלפנים ויחסם אלי. ו. הסבר מספק שיענה לי על התשובה מדוע שלא אתבע את חברת הוט, ומדוע שלא אפנה לארגוני צרכנים, ושלא אפרסם את הסיפור בעיתונות ודרך תפוצת מיילים.
מצפה לתשובתכם בהקדם
אביטל מאיר
תגובה ופיצוי כפי שכתבתי במכתב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה