פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק באינטרנט וחוסר התייחסות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים בתמימותינו הזמנו קו של הוט לבתינו שבכפר הנגיד לאחר שאנחנו מנויים כמה שנים לאינטרנט ולטלויזיה בהוט
ההתקנה נקבעה יום לאחר השיחה עם הנציגה בין השעות 13-15 בצהריים.
הטכנאי לא הגיע וגם לא טרח להודיע על כך
רק לאחר שהתקשרתי והמתנתי כ20 דקות לבירורים שלהם, נקבע כי הנציג יגיע בין 17-19 (הפסדתי חצי יום עבודה) בעודי ממתין לטכנאי שוב החליט לאחר והגיע בשעה 20:00 . ולא טיפל לי בבעיה
יום לאחר ההתקנה התחילו בעיות בגלישה באינטרנט . אחרי כמה ימים שהיה לי זמן התקשרתי להסביר על הבעיה . ושוב כמובן נאלצתי להמתין רבות על הקו.
בתום השיחה לאחר התחננויות רבות הסכימו לקבוע לי טכנאי . הוא הגיע ולא הבין בטלפון אלה רק באינטרנט ,לכן לא עשה כלום ורק בדק את המודם של האינטרנט.
לאחר כמה ימים שוב התקשרתי וטירטרו אותי עד שהחליטו לקבוע לי טכנאי.
קבעו לי בין 17-19 בערב .
יצאתי מוקדם מהעבודה כדי להמתין לטכנאי והוא כמובן לא הגיע ולא טרח להודיע על כך
לאחר שהיתקשרתי לשירות נאמר שישלחו לי טכנאי אך לא הייתי בבית.
ביקשתי שיחת אחראי ולא נענתי כמובן.
הבעיה שלי היא שמאז שהתקנתי את קו הטלפון של הוט יש לי מלא ניתוקים באינטרנט לטיפולכם מקווה שזה יעזור לי.
תודה רועי
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא עמלת יציאה ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה