פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מהאינטרנט, המשך חיוב, אי קבלת זיכוי למרות ההבטחה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
23.1.08
לכבוד
מר דוד קמיניץ
מנכ"ל
חברת הוט
הנדון: ביטול הוראת קבע עקב חסר ברירה
ניתוק מהאינטרנט עקב אי אספקה
דוד שלום,
לאחר שניסיונותיי לשוחח עמכם לגבי ניתוק לאלתר מהחיבור לרשת האינטרנט עלו בתוהו, לאחר אי אספקה וזאת לאחר שיחה עם רינה, מנהלת שירות לקוחות שיצרה עמי קשר שבועיים לאחר שליחת הפקס לפניות הציבור, אני מודיעה שוב (לאחר שיידעתי גם אותה כמובן ואת מחלקת פניות הציבור בפקסים) כי הוראת הקבע לחיוב חשבונה של אמי בוטלה עקב אי קבלת תגובה מכם. מאחר ומנהלת שירות לקוחות, כך לפחות הציגה את עצמה, שנשמעת מבוגרת שמבינה עניין, לא טורחת ליצור קשר ולהמשיך טיפול, לא נותר לי אלא לשלוח אליך המכתב.
גם לאחר שרינה יצרה עמי קשר, וביקשה שאתן לכם "צ'אנס אחרון" שטכנאי יבוא לבדוק החיבור ולאחר מכן תיצור עמי קשר טלפוני ביום א' ה- 20.1.08, עד לרגע זה לא יצרה עמי קשר על אף הרגישות וההבטחה.
בנוסף, אותה "מנהלת" הבטיחה אישית שמי שיגיע יהיה מעורה בבעיה ושהוא "טכנאי בכיר". הטכנאי האומלל שהגיע לדירתם של הוריי, שמו איתי, התקשר אליי ושאל איפה הלפטופ....הסברתי לו שאין שם לפטופ ושהכל נאמר לרינה שהיתה אמורה לעדכן אותו. (זה היה התנאי להגעה).
ללא שום קשר, רינה מייד עם תחילת השיחה התחייבה לפצות אותי לאחר שהתנצלה על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. היא הציעה בשלב א' לזכות את חשבונה של אמי עבור 3 חודשים בהם לא היה אינטרנט בבית. 45 ₪ כפול 3.
היום-23.1.08 קיבלתי בדואר הודעה על תשלום החוב עקב ביטול הוראת הקבע. אף אחד לא טורח לקרוא את רצף התלונות והטיפול ואני מוצאת את עצמי "עובדת אצלכם". במקום שייקחו אחריות ויטפלו מההתחלה ועד הסוף, הלקוח עושה את העבודה וללא הצלחה מרובה.
כפי שאתה לבטח מבין, אין בכוונתי לשלם בעבור אי אספקת אינטרנט במיוחד לאחר שהובטח זיכוי בגין זה.
המודם בדירה ויש לקחת אותו. לגבי כבלים. רק לאחר זיכוי והסדרת הנושא בנוגע למודם ולאינטרנט, אשקול לחדש הוראת הקבע לטלוויזיה בכבלים. אם לא יטופל עד סוף השבוע הזה, אבטל המנוי לטלוויזיה לאלתר!
אני חושבת שמן הראוי הוא שמחלקת פניות הציבור תיצור קשר באופן מיידי עם לקוחה לא מרוצה אשר שולחת מכתבים ללא שום פנייה בזמן אמת או התייחסות!
כל חיוב לא ישולם וכל חוב שלטענתכם יצטבר אינו תקף ולא ישולם מאחר ונשלחו בקשות לניתוק לפני כחודש.
אני שולחת פקסים ומכתבים, מדברת עם מנהלת מהשירות אך ללא התייחסות.
כידוע לכם, החוק לצידי.
אין לי ספק כי סכום על סך 135 ₪ +מע"מ יועבר לחשבונה של אמי לאחר אי קבלת שירותי אינטרנט.
זו חוצפה שלא נראתה כדוגמתה.
זהו המכתב האחרון אותו אני שולחת אליכם. הזמן וההשקעה לשלוח אליכם מכתבים, לשוחח איתכם, ההמתנה על הקו. לא יאומן כי יסופר.
הרימו טלפון ללקוחה שאינה מקבלת שירות ודאגו שהעניין יסתיים בהקדם.

העתקים:
מועצה ישראלית לצרכנות, מזא"ה 76, ת.ד. 20413, תל אביב 61200 , פקס 6241035 - 03 אימייל [email protected]
ההגנה על הצרכן -מחוז חיפה והצפון - רחוב פל-ים 15 חיפה, ת.ד. 556 מיקוד 33090 פקס: 04-8671668
משרד המסחר והתעשייה, רחוב בנק ישראל 5, ירושלים. פקס: 02-6662936 דואר אלקטרוני: [email protected]
מערכת העיתון ידיעות אחרונות –דני שדה פקס- 03-6082392 [email protected] אתר תלונות הציבור בכתובת http://www.service-report.co.il
אתר צרכנות הוגנת בכתובת http://tluna.nrg.co.il
משרד התקשורת (http://www.moc.gov.il/new/hebrew/index.html 'תלונות הציבור), המועצה לצרכנות
העו"ד שמיצג את חברת הוט - אבי בן אסולי רח' השבעה 6 בית שמש 99000

עינת מרום (בתה של שרה מרום)
שמריהו לוין 21 רעננה
054-7869386
כספי סוג הנזק :
ניתוק, לקיחת המודם, זיכוי כספי רטרואקטיבי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה