פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמתי בכרטיס האשראי - גניבה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי במבצע מאוד אטרקטיבי מבחינת המחיר - כשהסתימה תקופת ההתחיבות והמחיר היה כביכול אמור לעלות יצרתי קשר עים שרות הלקוחות ובקשתי לברר מחירים ולאחר מכן בקשתי לנתק את המנוי כי לא יכולתי להרשות לעצמי המשך מנוי במחיר שניתן לי נאמר לי כי יבדקו ויחזרו אלי ולא חזרו אלי התקשרתי שוב וענתה לי נציגה מאוד נחמדה שאמרה שמופיע לה במערכת האריכו לי ושאתקשר שוב בחודש 06/07 אז הסתים המבצע ובנתים היא נותנת לי עוד הטבה את הויאודי חינם עד לחודש 09/08 חזרתי בתאריך זה ונאמר לי ע"י הנציגה כי מופיע לה בכלל שהחוזה עד חודש 08/07 חזרתי להוט ב 08/07 ושוב נאמר לי שהמחיר ישאר כך שאלתי עד מתי - נאמר לי עד להודעה חדשה - שאלתי האים יודיעו לי נאמר לי שכן - שלשום קיבלתי את פירוט החיובים בכרטיס האשראי ונדהמתי לגלות שחיבו אותי במחיר כפול ממה ששלמתי עד היום חיוב שנעשה ללא ידיעתי -הסכמתי שאני קוראת לו גניבה התקשרתי להוט ונאמר לי כי שלחו לי מכתב הביתה מה שלא היה ולא נברא מעולם לא קיבלתי שום הודעה שכזו בקשתי זיכוי וניתוק אז פתאום הציאו לי שדרוג לקבל תוספת חבילות ובמחיר נמוך יותר דבר שיותר הרתיח אותי גם לא הודעתם וגם חייבתם אותי במחיר כפול כשהיום אתם נותנים מחיר נמוך יותר מהחיוב בתוספת ערוצים למה? ועוד שנכנסתי לאתר של הוט וזה המחיר אז למה לכל הרוחות לחייב אותי במחיר כפול
כספי סוג הנזק :
זיכוי + ניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה