פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי ובזבוז זמן בהתחברות לחברת הוט נושא התלונה:
דוד דוד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
סוכן החברה תיאם איתי התקנה של טלפון + אינטרנט במשרדי ליום 06.01.08.
אף אחד לא הגיע וגם לא התקשר. לאחר כמה שעות על הטלפון תיאמו לי התקנה ל 08.01.08 אף אחד לא הגיע ולא התקשר.שוב בזבוז שעות מול נציג שירות לקוחות. נקבע מועד אחר 10.01.08 שעה 09:00 בשעה 11:30 הגיע הטכנאי אמר שאי אפשר להתקין היום כי זו התקנה של 6 שעות ותיאם לי מועד ליום 12.01.08. שוב במועד זה לא הגיע אף מתקין . שוב בזבוז זמן מול שירות לקוחות ואמרו ששלוחים מתקין. בשעה 14:30 הגיע מתקין לא הספקתי להחליף איתו מלה והוא נעלם ולא חזר. שוב תיאום נוסף והפעם קבלתי אישור בהודעת SMS שיגיע מתקין בשעה 09:00 . המתקין הגיע לקראת שעה 12:00 . ההתקנה הסתימה בשעה 19:00 ונאלצתי לשלם לפקידה שהמתינה 3 שעות נוספות.
הוא התקין לי רק טלפון ולא אינטרנט כך שנותרתי ללא אינטרנט בכלל.
למחרת בבוקר לא היו לי במשרד לא טלפון ולא אינטרנט . שוב בזבוז זמן בהמתנה לשירות לקוחות עד שהודיעו לי שמגיע טכנאי לסדר את הטלפון וטכנאי נוסף להתקין את האינטרנט. התקנת הטלפון הסתיימה לקראת שעות הצהריים. מתקין האינטרנט נאלץ לעזוב ללא שההתקין לי חייגן מכיוון שחברת הוט לא פתחה לו את השירות. לאחר שהסדירו לי את קו הטלפון התקשרתי לשירות הלקוחות בשנית ושם הסבירו לי איך להתחבר לאינטרנט.
נגרם לי נזק כספי של 1,470 ש"ח על שעות נוספות, בזבוז זמן שלי ושל הפקידות, שימוש בטלפון סלולארי כי לא היה טלפון קווי , ועוגמת נפש רבה שלי מול הלקוחות שלא הצליחו לתקשר איתי ולהעביר לי פקסים.חוסר אפשרות להתחבר לאיטרנט במשך יומיים.
כל הפניות שלי להוט שירות לקוחות ופניות הציבור שיפצו אותי על הנזק לא נענו אפילו .
אני שוקל במקביל פנייה לערכאה משפטית כדי לקבל פיצוי על הנזק והסבל שעברתי.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי + התנצלות בכתב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה