פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות של הוט: נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימיפ פניתי למוקד השירות של הוט על מנת לברר חיובים שלא כדין שנעשו בכרטיס השראי שלי.
התקשרה אלי נציגה שלא ידעה לתת לי תשובות.בנסוף גם אמרה לי שלא מעוניינת להמשיך את השיחה עימי.
התקשרה נציגה אחרת שאכן פתרה חלק מהבעיה אבל לא את כולה.
היא הבטיחה ליצור עימי קשר לאחר מספר ימים עד שתשלים את הבירור אבל לא דובים ולא יער היא לא חזרה.
יש לציין כי את אחד מהמנויים שלי אליהם לשירותי הכבלים כבר ניתקתי בגלל הזלזלול הזה.
כספי סוג הנזק :
תשובות חד משמעיות לחיובים+פיצוי בסדר גודל על כל הנזק שגמו! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה