|
|
|
|
|
|
אי מענה לטלפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שבחודש שעבר חייבו אותי בטעות עבור סעיף שגוי, נציגת הוט הבטיחה שהחודש החיוב יתקזז מהחשבונית החודשית - לא רק שלא תוקן, חייבו אותי שוב.
כבר ארבעה ימים שאני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות בעניין בירורים כספיים,
למעלה מ 15 דקות המתנה ואין מענה של פקיד.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|