פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת צפייה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

הצטרפנו ל hot לפני כחודש וחצי ומאז אנו מבזבזים זמן רב וחווים המון עוגמת נפש על תיקון תקלות שנוצרו בעקבות ההצטרפות לממיר.
הורי הינם אנשים מבוגרים שגרים לבד בעלי ידע מועט בטכנולוגיה, לא ייתכן שכל שלושה ימים הם יתקלו בבעיות שהם לא יודעים כיצד להתמודד עימם. תקלות חוזרות ונשנות מה שמביא שאחד מילדיהם צריך להטריח את עצמו לבוא, להתקשר למוקד שירות ולבצע את תהליך איפוס הממיר מחדש במקרה הטוב !
במהלך החודש וחצי האחרונים ביצענו שיחות בנוגע לתקלות לפחות 5 פעמים!!!
דבר זה לא הגיוני ולא יאומן ששעות מזמננו מתבזבזות על הוצאת הממיר מהשקע, איפוס ממיר, הוצאת והכנסת אנטנה, כיבוי והדלקה מדי כל כמה ימים.
אנחנו מאוד לא מרוצים מההצטרפות ל - HOT, בעבר ללא הממיר הורי נהנו מהפשטות בצפייה, בעקבות העובדה שאבי הינו חובב ספורט רצינו שיהיה לו מגוון ערוצי ספורט ביניהם כדורגל ישראלי אותו הוא אוהב לצפות בטלביזיה בגלל חוסר יכולתו ללכת למגרשים. בדיעבד לא רק שהוא לא רואה ערוצי ספורט ישנם ימים שהוא לא רואה שום דבר עד שאנחנו באים ומתפעלים על פי הנחיות מוקד שרות הלקוחות. חייבים לציין שמוקד השירות נענה לעזרתנו בסיוע טלפוני תמיד שהתקשרנו.
ההתעסקות הזאת בהחלט לא מהנה ובמקום להתרווח על הספה וליהנות משירותכם אנחנו רק חווים מרמור ותסכול. אנחנו כבר עייפים מהתקלות החוזרות ונשנות הללו.
בהחלט אנחנו מצפים מחברת HOT להוכיח לנו שגם לאנשים המבוגרים מגיע יחס יותר טוב
ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה להם בעיקר לאבי שהוא פנסיונר ולכן נהנה מאוד מצפייה בטלביזיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה