פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת חיוב מוטעית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
1.בחודש אוגוסט 2005 הצטרפתי למבצע לעובדי תעשיה אווירית בחברת הוט

2.בחודש יולי 2006 יצרתי קשר עם הוט וביקשתי להתנתק שוב .

3.במהלך השיחה הוצע לי ע"י נציג השירות להישאר ולקבל כהטבה אינטרנט לשנה חינם לא הוזכרה שום התחיבות מעבר לשנה ולמעשה במקום להציע לי חיבור 1.5 MB תמורת תוספת של 9 ₪ בלבד לפי מבצע תעש"א העביר אותי למסלול שבו אני מחויב לשנתיים והחל מהשנה השנייה אני מחויב ל-45 ₪ בחודש – בחישוב ממוצע 22.5 ₪ לחודש תמורת חיבור האינטרנט .

4.בינואר 2008 לאחר שגיליתי שאני מחויב על חיבור האינטרנט כ-45 ₪ ביקשתי שוב להתנתק .

5.נציג הוט שהגיע אליי אמר שאחויב בסכום של כ 700 ₪ עקב התחיבות לשנתיים לקח את הממירים וציין שאם אתחרט עד יום א' הוא לא יבצע את הניתוק בפועל למחרת ביום ו'כאשר התקשרתי אליו בשעות הבוקר על מנת לבדוק אופציה להשאר מחובר התברר שכבר ניתק אותי בפועל בניגוד להבטחתו .

6.מעולם לא התחייבתי לשנתיים וממילא אין הגיון במעבר ממסלול תעש"א למסלול הכולל התחיבות לשנתיים בתשלום גבוה יותר.

7.באופן עקרוני יש בעיה בגביית חוב על סמך סיכום שיחה טלפונית שנכתב ע"י צד אחד אשר מתוגמל בהתאם להצלחתו לשמר את הלקוח, ללא הקלטת השיחה, ללא חתימה וללא העברת חוזה כתוב ומסודר הכולל את ההתחייבות .

8.בשיחה עם מנהלת בהוט בשם ויקי התעקשה שאשלם את החוב למרות שהבעתי את רצוני להשאר מחובר לחבילת טריפל דרך תעשיה אווירית.

9.חברת הוט באופן מכוון ומגמתי -לא מעבירה פרטי התקשרות לפני חתימה ואף לא אחרי, לא מקליטה את השיחות-טכנולוגיה פשוטה וזמינה אשר נמצאת בשימוש אצל חברות רבות כגון חברות ביטוח ולא פועלת בשקיפות מול הלקוח אלא בשיטת איומים ובשיטת "מצליח".

10.באופן עקרוני איני מסכים לשלם חיוב אשר לא התחייבתי אליו בשום פנים ואופן אף אם אזדקק להוכיח זאת בבית משפט .
כספי סוג הנזק :
אבקש לבטל את החיוב באופן מיידי . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה