פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות, זלזול ,שירות לקוי, אי עמידה בהתחיבויות וגביית תשלומים לא מוצדקיםd נושא התלונה:
בר שישת לירון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עברתי דירה ורציתי להתחבר לחברת הכבלים הוט.
בהתקשרותי הראשונה עם החברה נאמר לי שחבילת טריפל (אינטרנט, כבלים וטלפון) עולה 179 ש"ח בחודש . מספר ימים לאחר החיבור הבחנתי בשני חיובים בכרטיס האשראי למרות שנאמר לי במפורש שחודש המנוי הראשון הוא בחינם.
התקשרתי לשירות לקוחות ושאלתי לפשר הדבר ונאמר לי שהחבילה שרכשתי היא על סך 269 ש"ח מכיוון שיש עוד דמי אחזקה שעליהם לא נאמר לי דבר.
ביקשתי מנציג השירות שיודיע למישהו בעל סמכות רבה יותר לחזור אלי לגבי החיוב ונאמר לי שתוך לכל היותר 48 שעות יחזרו אלי, לא חזרו!
כעבור שבוע, כשהבנתי שאף אחד כבר לא יתקשר התקשרתי למחלקת שימור לקוחות ששם נאמר לי שאני צודק והחיוב אכן התבצע שלא כדין , התנצלו ואמרו לי שיזכו אותי ב 120 ש"ח על שיחות טלפון (בלית ברירה הסכמתי) ואת המחיר החודשי הסכימו להוריד לי בתנאי שיקטינו לי משמעותית את כמות חבילות הצפייה מ 11 ל 3!!!
לאחר מספר ימים הממיר הפסיק לעבוד ושוב התקשרתי לשירות הלקוחות (התקשרות= 45 דקות המתנה על הקו) וקבעו לי מועד להגעת טכנאי.
הטכנאי הגיע , החליף את הממיר ואמר לי : "איזה באסה לך, השלט שקיבלת לא טוב". ביקשתי ממנו להחליף את השלט והוא אמר לי שאי אפשר להחליף את השלט דרכו אלא צריך ללכת לדואר (טרטור נוסף).
חלפו מס, מועט של ימים נוספים ורכשתי מכשיר טלפון אלחוטי ובחיבור של הקו לקיר אין תגובה מהמכשיר. חזרתי לחנות וביקשתי שיבדקו לי את המכשיר שנמצא תקין ונאלצי להתקשר (שוב = 45 דקות) לשירות הלקוחות של הוט שאיתם נקבע מועד נוסף להגעת טכנאי בין 20 ל 22 בערב . בשעה 22:30 אף אחד עוד לא הגיע, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות והעבירו במשך שעה שלמה מנציג אחד לאחר וברגע שהעבירו אותי לנציג שגם יודע לדבר לפתע נותקה השיחה ואף אחד לא טרח לחזור אלי. למחרת התקשרתי שוב (שוב= שעה בטלפון) והתחלתי לאבד את סבלנותי ונאמר לי ש"הם" מתנצלים וידאגו שמישהו בעל סמכות יחזור אלי תוך 24 שעות, לא חזר!! לאחר יומיים התקשרה אלי נציגה שאמרה שכל טענותיי נכונות ומתועדות במחשב אך אין מה לעשות ואם ארצה להתנתק אדרש בתשלום קנס על אף שלא קיבלתי את השירות המובטח.
אודה לכם אם תוכלו להתערב ולעזור לי בעניין
לירון
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב ושיאפשרו לי להתנתק ללא תשלום פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה