פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: בקשה לניתוק מחברת הוט. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏01.02.2008
רשימת תפוצה:
מחלקת פניות הציבור
מחלקת תמיכה טכנית
מחלקת שירות הלקוחות

הנדון: בקשה לניתוק מחברת הוט.

לכבוד חברת הוט שלום רב!

שמי אלירן שיקנאזי ואני הייתי לקוח מרוצה של חברת הוט מזה כשנה וחצי, עד יום ראשון 27.1.08, ביום ראשון אירעה בעיה במודם, התקשרתי אליכם (בתאריך 27.1.08 בשעה 16:39) וענתה לי נציגה סיפרתי לה על הבעיה והיא אמרה לי "יש לך בעיה רצינית במודם המון שגיאות אני מזמינה לך טכנאי" וסיכמנו שהטכנאי יבוא למחרת היום בסביבות השעות 11:00-13:00.
בהמשך היום ניסיתי סתם להתחבר לאינטרנט והצלחתי גלשתי קצת כדי לראות שאין בעיות ובאמת לא היית שום בעיה, התקשרתי שוב לחברת הוט (בתאריך 27.1.08 בשעה 22:56) כדי לבשר להם שהבעיה נפטרה ואין צורך שיגיע טכנאי כי כרגע הכל עובד כמו שצריך (באמת כדי לא להטריח אתכם) הנציגה נענתה לבקשתי והוסיפה שהיא תכניס את המנוי שלי לדגימה. אחרי כשעתיים לאחר השיחה האחרונה המודם שוב עשה בעיות והתנתק.
התקשרתי שוב בפעם השלישית לחברת הוט (בתאריך 28.1.08 בשעה 1:13) על מנת לברר את פשר הניתוק וענה לי בחור שבדק ואמר לי שאכן הוא רואה בעיה ושכרגע בשעה כזאת אין אנו יכולים להזמין לך טכנאי למחר אבל אני יכול לרשום במנוי שלך שיראו מחר שביקשת טכנאי.
הבחור שדיבר איתי היה מאוד נחמד ואפילו שאל אותי באיזה שעה נוח לי שיגיע הטכנאי ואני אמרתי שנוח לי בין השעות 11:00-13:00 או 13:00-15:00 ושיתקשרו אלי ביום שהטכנאי אמור להגיע לכאורה.
ביום המדובר (כשהטכנאי היה אמור להגיע) התקשרתי לחברת הוט שוב (28.1.08 בשעה 12:01) על מנת לברר מתי הטכנאי יגיע וענתה לי נציגה בשם אלינור והיא אמרה לי שלא הזמינו לי בכלל טכנאי, שהשיחה עם הבחור ההוא בכלל לא מתועדת ושהכניסו אותי לדגימה, אמרתי לה שאני רוצה טכנאי לא משנה מה ושיגיע היום.
אחרי שאלינור שמעה את דברי היא המשיכה וחזרה על זה שאי אפשר לשלוח לי טכנאי ואם הטכנאי יגיע זה יהיה כרוך בתשלום מצידי (אני לא מבין למה בתשלום אבל זה הבעיה שלכם לא שלי. בשיחה הראשונה שהמוקדנית שלכם אמרה לי:" יש לך בעיה רצינית במודם המון שגיאות אני מזמינה לך טכנאי").
ביקשתי בנימוס מאלינור שתעביר אותי לאחראי אבל היא אמרה לי שהתהליך לא עובד ככה ושאחראי יחזור אלי אמרתי בסדר וחיכיתי האחראי כמובן לא התקשר אלי.
ואני התקשרתי שוב לחברת הוט 27 שעות אחרי השיחה האחרונה (בתאריך 29.1.08 בשעה 15:32) ענה לי בחור בשם משה בחור נחמד דווקא ביקשתי ממשה בנימוס כמובן שאני מעוניין להתנתק ואני מודע לקנס שיש לי ושאני מודע לכך שאני מחויב לשלם אותו, הוא שאל סיבה אמרתי לו שאני לא מרוצה מהשירות והטיפול שלכם הוא ענה שבסדר והשיחה הסתיימה חשוב גם לציין שכאשר דיברתי עם משה ביקשתי ממנו לראות אם הוא רואה את השיחה שלי האחרונה עם אלינור והאם היא העבירה את השיחה שלי הלאה לאחראי והוא אמר שאין תיעוד לשיחה כזאת.. (לתשומת ליבכם שני שיחות שלא מתועדות) לאחר השיחה עם משה הנציג, כחצי שעה אחרי (בתאריך : 29.1.08 בשעה 16:03 מטלפון מספר 077-7078400) "חזר" אלי האחראי שביקשתי יום לפני ושאל אותי מה הבעיה סיפרתי לו את הסיפור בקצרה ואמרתי שאני פשוט מעוניין להתנתק מכם לצמיתות וזהו ה"אחראי" מצידו ענה לי שמישהו יחזור אלי ויתאם איתי ניתוק.
בסופו של דבר היום יום שישי 1.2.08 אף אחד לא חזר אלי אף אחד לא טרח לשאול לשלומי וכמובן שגם לא ניתקתם אותי, אני מרגיש מאוד פגוע מכם כל הזמן דיברתי עליכם והמלצתי עליכם והייתי מאוד מרוצה.
אני מבקש מכם לנתק אותי לצמיתות משירותי האינטרנט שלכם.

בתודה מראש.
אלירן שיקנאזי


עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות מהחברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה