|
|
|
|
|
|
חיוב לא מוצדק |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ביקשתי להתחבר לשירותי הטלפון של הוט. קבעו איתי מועד והמתנתי כמעט שש שעות מורטות עצבים כשבכלפעם שאני מתקשרת לבבר מדוע לא הגיעו ( מלבד ההמתנה האין סופית שמישהו יהיה מוכן לענות) ענו לי שיתעכבו מעט ולבסוף אמרו שיגיעו למחרת. כמובן שכעסתי מאוד ולבסוף הגיעו בשעה 21:00 עייפים ובלי כל האבזרים. במוקד הבטיחו לי שלא אחויב על ההתקנה (100 ש"ח) כפיצוי ליום הנורא ואובדן שעות עבןדה יקרות שלי.
שלחנו מספר פקסים כדי לקבל את ההסכם( שנעשה בטלפון ) לידנו, ביקשנו בכתב שלא נחוייב על ההתקנה , שלחנו בפקס תלונה לפניות הציבור ולא נעניננו. הבטיחו שיתקשרו יום לאחר החיבור כדי שנדע שנותקנו מבזק אך גם זה לא נעשה. בקיצור התחברנו בלי שישיה לנו כל מסמך ביד ובנוסף חוייבנו על ההתקנה. ביזיון של טיפול. מצפה להחזר מידי של דמי ההתקנה ולקבלת הסכם כתוב הביתה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
כל סוגי הנזק המפורטים מטה נכונים לגבי מקרה זה . החזר כספי מיידי ופיצוי( לא מאמינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|