פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
עזרא אלינור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת הוט החל משנת 1991 שהייתה בזמנו מת"ב ואני פשוט לא מבינה איך כל כך הרבה זמן שילמתי להם לחינם. לפניי כשנתיים החל שירות הV.O.D לפעול בחברתם ואני שכל כך שמחתי כי לא היה לי תמיד את הזמן לראות את התוכניות שאני אוהבת בזמן אצתי רצתי להצטרף אל השירות. ברשותי שלוש ממירים וציפיתי שבכל אחד מהם מן הסתם השירות יהיה פעיל היות ושילמתי כל חודש על השכירות של שלושה ממירים כביכול "זהים". לפניי כחודשיים נאלצתי לעבור מן החדר הקבוע שלי אל החדר הנוסף בבית וכאשר ניסיתי לצפות בשירות הופיעה לי תקלה שבה וחוזרת האומרת כי יש לנתק את המכשיר מן החשמל ולהחזירו אך כל זאת לשווא. לאחר שהבנתי כי הדבר אינו פועל פניתי אל שירות הלקוחות של הוט. ענה לי לשיחה נציג ללא ידע בכלל שטען כי הממיר אינו תומך בשירות הנ"ל וששמו לי את הממיר כי זה מה שהיה במלאי הסברתי לו שלא ביקשתי ממיר שכזה ואני רוצה שמנהל יחזור אליי בנוגע לכך וכאן תמה שיחתנו.
לאחר שמנהל חזר אליי והבין מתוך הסבריי כי הממיר אכן אמור לפעול ביקש לשוח אל ביתי טכנאי "מומחה" שיטפל בתקלה לצמיתות. חבל כי לא כך היה. הגיע אל ביתי טכנאי שסידר את הממיר שלא היה תקין אך קילקל את שני הממירים האחרים שהיו תקינים, לאחר ניסיון התקשרות נוסף אל החברה נשלח שוב טכנאי שטיפל בתקלה לטענת חברת הוט והבטיח שלא תחזור יותר.
לא הספיקו לעבור 7 ימים ושוב התקלה חזרה יצרתי קשר שוב עם המוקד הטלפוני ענה לי נציג בשם יבגני שביקש ממני לבצע איתו במשך 30 ד' של שיחה ניסויים בממיר ולראות אולי יוכל לנטרל את הבעיה לאחר שביצעתי איתו את אותה הפעולה מספר פעמים התייאשתי ואמרתי לו שישלח אליי שוב טכנאי תחילה הוא סירב וטען שאיני מוכנה לשתף פעולה ושלא יגיע אל ביתי שום טכנאי משכבר התייאשתי מן המריבות עם החברה הנ"ל ומן התשלומים ששילמתי כל חיי לחינם יצרה עימי קשר "מנהלת שירות לקוחות" ששמה דבורית שטענה כי אין מה לעשות בנוגע לתקלה ואי אפשר לזכות אותי רטרואקטיבית על הכסף ששילמתי אלא רק לתת לי 3 חודשים את השירות ללא תשלום אע"פ בממשך שנתיים חייבו אותי 13 ש"ח לכל חודש. החלטתי להתנתק מן החברה הנ"ל ולעבור לחברה אחת שבה השירות מלכתחילה היה יותר הולם ומקצועי , לא מזלזל ולא פוגע. ואני שואלת האם הכסף שלי הוא אינו בעל ערך? למה חברה גדולה כמו הוט מרשה לעצמה לזלזל בלקוח כל כך ותיק שלה ומה עליי לעשות על מנת לקבל את כספי בחזרה או לפחות פיצוי הולם לבעיה הנ"ל? אודה לטיפולכם המסור.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה