פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי, שירות לקוחות מזעזע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו הטלפון אצלי בבית הפסיק לעבוד לפני כשישה ימים, אשתי התקשרה להוט מהסלולארי וקיבלה נציג שירות לקוחות (לאחר כחצי שעה), אשר תיאם הזמנת טכנאי בין 9-11 למחרת, אשתי מסרה לנציג את מספר הסלולארי שלה בכדי לתאם עם הטכנאי את ההגעה, הטכנאי לא הגיע, הסתבר שהוא התקשר לטלפון הסלולארי שלי שהיה במצב השתק (הטלפון של אשתי נמסר לצורכי תיאום), לא רק זאת הטכנאי לא הגיע לביתי, אלא רק התקשר לסלולארי הלא נכון וטען כי דפק בדלת ללא מענה (בעוד ששנינו היינו בבית).
אשתי התקשרה להוט (עוד פעם דרך הסלולארי)ב10.55 בכדי לוודא כי הטכנאי מגיע (כמובן שהיא המתינה עוד 20 דקות עד שקיבלה מענה).
כאשר היא שוחחה עם הנציגה, הנציגה טענה כי הטכנאי הודיע ב-11.10 כי
אין אף אחד בבית (עוד פעם היינו בבית), אשתי אמרה לנציגה כי מכיוון שהשעה רק 11.15 אפשר לקרוא לטכנאי שיחזור אלינו ויתקן את קו הטלפון, אך הנציגה טענה כי לא ניתן לעשות זאת, ביקשנו לעבור למנהל והעבירו אותנו לשירות לקוחות, שם התברברנו במשך כחצי שעה נוספת עם נציג הוט אשר טען כי לא ניתן להזמין טכנאי לאותו יום (יום שישי), כאשר ביקשנו לדבר עם מנהל הוא טען כי אין מנהלים בנמצא (קצת תמוה), רק לאחר צעקות מצידנו והסברים לנציג כי לא נראה אפשרי כי אין מנהלים הוא טען כי ישנם אנשים שמחכים לתגובת מנהל כבר כחמש שעות (השעה הייתה לאחר 13.00) בסופו של דבר הועברנו למנהלת(שמסתבר שכן הייתה קיימת) תוך כדי המתנה נוספת, המנהלת טענה כי הייתה להם טעות במספר הדירה וכי הטכנאי הגיע לדירה 4 (מה שמעניין שהשכן מדירה 4 שגר מעלי היה בבית) עוד היא טענה כי לא ניתן להזמין טכנאי ליום שישי כי כבר מאוחר. בדרישתי לפיצוי על

1. כשלוש שעות של שיחות סלולארי,
2. על בזבוז זמן בהמתנה מזעזעת לנציגי שירות (אחת מהנציגות טענה בתגובה לשאלת אשתי כי חצי שעה המתנה זה דבר מקובל וגם היא ממתינה לעיתים חצי שעה), בפעם נוספת שהתקשרנו המתנו חצי שעה (כאשר הטלפון על רמקול) וכאשר לא הספקנו לענות ל"הלו" של הנציג השיחה נותקה
3. על ועוגמת הנפש כתוצאה מהמקרה (זמני ההמתנה והתגובות הלא רציניות של הנציגים מורטות עצבים),
4. על העובדה כי בזכות "טעות בדירה" של הטכנאי שלהם לא היה לי קו טלפון במשך שבוע.

בנוגע לאלו טענה המנהלת כי היא יכולה להציע פיצוי רק לאחר תיקון הקו (אציין כי הנציג הקודם הציע פיצוי של חודש תשלום, מה שלא מכסה את עלויות השיחות בסלולארי).

בסופו של דבר המנהלת התקשרה לאשתי ביום ראשון עם הצעת פיצוי בשווי של כ-90 ש"ח (שמגיעה רק לעלויות הסלולארי), אשתי ביקשה להתנתק ללא דמי הביטול, המנהלת טענה כי זה לא אפשרי. כמו כן היא טענה כי לא היינו צריכים להתקשר מסלולארי (באמת מוזר להתקשר מסלולארי שאין קו טלפון), שם פחות או יותר הסתיימה השיחה.

אני שלחתי באותו היום(יום ראשון)מייל לפניות הציבור של הוט בדרישה להתנתק ללא דמי ביטול(כמובן שאף אחד לא חזר אלי עד יום חמישי).

ביום שני שלחתי מייל לתמיכה של הוט בכדי שיחזרו אליי ( לאחר שליחת ההודעה הם דואגים להודיע כי יחזרו אליך בתום שני ימי עסקים),אף אחד לא חזר אלי התקשרתי אליהם בעצמי (ביום רביעי ), נציגה טענה כי יחזרו אליי תוך שלוש
שעות לתיאום טכנאי(כמובן שלא חזרו אלי).

את התקלה מצאתי בסופו של דבר בעצמי, הטכנאי שלהם קילף את כבל הטלפון יתר על המידה ובסופו של דבר אחד מהחוטים התנתק (קניתי מכספי כבל חדש, המנהלת שדיברתי איתה הבטיחה לי שיחזירו לי את הכסף על הכבל)

בשיחתי היום (יום חמישי)עם המנהלת, קיבלתי את הפיצוי שהוצע לאשתי, פיצוי שלדעתי אינו מכסה את העלויות ואת עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מהשירות הגרוע שקיבלתי.

ואני רק רוצה להודיע להם שבזכות היחס "המצוין" אותו קיבלתי, כבר דאגתי לכך ששני אנשים שחשבו להתחבר אליהם ויתרו.


כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי של כ-200 ש"ח. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה