פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי אינטרנט של חברת 012 קווי זהב.
תשתית החיבור היא של הוט. במסלול בו אני גולש (מהירות 1.5) המחיר לחבילת גלישה כמעט ואחיד בין כל החברות ונע סביב 73-80 ש"ח לחבילה, ומחיר זה כולל את התשלום גם עבור התשתית להוט,וגם עבור המנוי ל-012.
לתדהמתי גיליתי כי במשך שנה אני משלם פעמיים(חיוב כפול) 74 ש"ח לכל חברה בנפרד,במקום לשלם 74 ש"ח פעם אחת.
כשבקשתי לקבל את כספי בחזרה על טעות זו נתקלתי ביחס אטום של נציגי שירות, ולמרות שבקשתי להתנתק טרם נותקתי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין גבייה כפולה, וניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה