פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
:טלפון חברה : כתובת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אייל בר, בעבר עבדתי בחברת ערוצי זהב אשר הפכו לחברת הוט.
מזה מס' שבועות אני מנסה ליצור קשר עם גורם בחברה אשר יוכל להמציא לי טופסי 106 בעבור תקופת עבודתי.
בפניות חוזרות ונשנות שלי אל שירות הלקוחות קיבלתי מגוון תשובות כגון:"אין מספר שניתן להשיג אותם.." "או תשלח מייל ויחזרו אליך.." וכו'.
בפנייה האחרונה שלי לאחר לחצים רבים נמסר לי מס' של מי שאמונה על הנושא המדובר, אך המס' הנ"ל, לאחר אין ספור ניסיונות חיוג במשך שבועות ,נשאר ללא מענה.
אשמח לעזרתכם בעניין
כספי סוג הנזק :
קבלת טפסי 106 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל לוגיסטיקה ושירות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הלקוחה הצטרפה למועדון מדיה דיירקט בתאריך 14/08/07 במעמד ההצטרפות הלקוחה קיבלה מתנות שונות ומגוונות .

שוחחתי עם הלקוחה בתאריך 10/02/08 והלקוחה ציינה שאינה מעוניינת במועדון .

הוסבר ללקוחה שהמועדון זה עסקת תשלומים וניתן לבטלה תוך 14 ימי עסקים , יש לציין שלקוחה פנתה לבטל אחרי חודשיים ולא אושר ביטול .



סוכם עם הלקוחה שתשאיר אצלה את המוצרים ותזוכה 129 ₪ פחות המוצרים שנשארים אצלה והמועדון יבוטל , הסיכום הושג לשביעות רצון הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה