פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברצוני להתלונן על השירות של נציגי השירות של הוט נושא התלונה:
עקיבא רווית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כחודש יש לי בעיות גלישה באינטרנט, אין ספור פעמים יצרתי עם שירות הלקוחות של הוט שיבואו לבדוק את הבעיה, בפעם הראשונה בתאריך 13/1/08 בא טכנאי ואמר לי שאין שום בעיה בתשתית ושהמודם בסדר ואמר לי לבדוק את הבעיה עם ספק האינטרנט, בדקתי ולדאבוני הם לא ראו שום ניתוק אצלם במערכת ושוב הפנו אותי אל ספק התשתית - הוט, יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות ואכן הנציגה אמרה לי שהיא רואה ניתוקים במודם והיא תשלח לי טכנאי שיחליף לי אותו וכן כך היה הגיע טכני בפעם השנייה והחליף לי את המודם אך הבעיה לא נפתרה, שוב התקשרתי אל שירות הלקוחות בשבוע וחצי האחרון כ- 3 פעמים והבטיחו לי לשלוח לי טכנאי בכיר שיבוא יבדוק לי את התשתית ושלא יצא מאצלי עד שהכל יהיה בסדר, אך ב-3 פעמים אלה אף אחד לא טרח לחזור אליי ולתאם איתי !!!!!!!!!! מה קורה פה ? אני משלמת עבור התשתית הזו 70 ש"ח בחודש ואין לי בכלל אינטרנט !!!! לא להאמין שנציגים שמייצגים חברה כזו גדולה יבטיחו לי שישובו אלי לתיאום פגישה ואף אחד לא עומד מאחורי מילותיו, אתמול 6.2.2008 שוב דיברתי עם אנה נציגת שירות לקוחות של הוט והיא אמרה לי שהיתה בעיה במערכת והפעם היא הגישה את הבקשה פיזית בטפסים והבטיחה לי שיחזרו אליי עוד אותו ערב והכי מאוחר היום בבוקר - והפלא ופלא - אף אחד לא חזר אליי !!!
אני דורשת בכל לשון של בקשה - שיחזרו אליי בדחיפות ויטפלו בבעיה של התשתית וכן שיפצו אותי כספית על כל תקופת החיוב שבוצע מאחר ולא קיבלתי בהתאם לתשלום את השירות שעליו שילמתי.
כספי, עלבון ו סוג הנזק :
תיקון הבעיה ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה