|
|
|
|
|
|
אי אפשר לבטל בקשת הצטרפות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 3.2.08 עשיתי עסקה בטלפון עם הוט לגבי התחברות לטלפון ואינטרנט. כמובן שהיו נחמדים וזריזים. הובטח לי שיגיע טכנאי ביום רביעי 6.2. אך הוא לא הגיע במועד לא יכולתי להמתין לאחר השעות שנאמר לי כי יגיע, מאחר ודחיתי כבר את שעות עבודתי. כשצלצל הטכנאי וביקש להגיע באיחור אמרתי לו שלא יגיע כי איני יכולה לחכות עוד.. ביקשתי טלפונית והן באינטרנט לפניות הציבור של הוט, לבטל את העסקה. פשוט בלתי אפשרי להשיג אדם בטלפון שבסמכותו לעשות זאת, וגם אין תגובה מפניות הציבור. אולי תוכלו לעזור?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לאפשר ביטול עסקה אם הצד השני לא עמד בדיבורו ובהבטחותיו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|