פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אונים והבטחות מהוט בקשר לטריפל הוט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הכל החל ביום שבו הוחלט בבית הוריי המעבר לחבילת הטריפל הוט מחבילה רגילה שכללה מנוי לאינטרנט ומנוי להוט טלויזיה עם ממיר אנלוגי.
התהליך שעברנו היה ארוך מתיש ומייגע שכלל חוסר הבנה ו/או התאמה בין נציגי השירות של הוט לבינינו הלקוחות הותיקים והתמיכה הטכנית והמוקד של הוט לבין הטכנאים שלהם.
באמצע ינואר 2008 הזמנו את חבילת הטריפל הוט והובטח לנו שיבוא טכנאי והכל יסודר בביקור שלו שזה אומר 3 דברים לפי החבילה שהם מציעים :

1)שידרוג מהירות האינטרנט מ 750 ל 1.5
2)התקנת שתי ממירים דיגיטליים במקום האנלוגים בדירה.
3)חיבור וניוד לטלפון של הוט מבזק לשתי הטלפונים בבית.

מתוך השלושה הנ"ל קיבלנו שירות חלקי בלבד ועוד מחדל שלהם כבונוס ! .
מהירות האינטרנט אכן שודרגה וזהו .
לא הותקנו הממירים הדיגיטלים כמובטח באותו הביקור והיינו צריכים לבקש שוב טכנאי לתאריך מוקדם ללא הצלחה בכלל ויותר גרוע היה שהטכנאי שביקר בדירה וחיבר את הטלפון בעצם לא עשה עבודתו כנדרש והקו שלנו לא היה תקין במשך מספר ימים !!
לא יכולנו לקבל שיחות או לחייג בפרקים נרחבים במהלך היום ואחה"צ .
לא עזר כמה שביקשנו טכנאי בדחיפות כי פשוט לא היה להם לספק לנו שירות חירום לתקלה שהם יצרו.( למרות שכביכול היינו משוייכים לאחר 24 שעות מביקור הטכנאי כלשונם ).
הטלפון לא עבד ובל אשכח שקו הטלפון השני בדירה לא חובר בכלל. לאחר שדקות ארוכות ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות שלהם בסלולרי שלי ללא הצלחה כמעט או אז לאחר 25 דקות ענתה נציגה והסברתי לה את המצב והובטח לי טכנאי אבל רק אחרי כמה ימים ולא מיידית .
זה גרם למפח נפש וחוויה לא נעימה של שירות לא מקצועי בכלל בשלב הראשון.
אז בינתיים היינו עם קו טלפון אחד תקין לפרקים או שבכלל לא תקין וגם לא חוברנו לממירים דיגיטליים כמובטח .
כאמור לתאריך 23-1-2007 נקבע לי טכנאי שיבוא לסדר את הבעיות ,קיבלתי SMS לתאריך הנ"ל ותואם שהוא יבוא בין השעות 13:00 ל 15:00 בצהריים.
הטכנאי התעקב והתקשרו אליי מחברת הוט שהוא יאחר ויגיע בסביבות 15:00 . הטכנאי התקשר אחרי 15:00 בערך ב 15:35 והודיע שהוא באיזור ותוך 15 דקות מגיע כי הוא ממש קרוב ובדרך אלינו .ואולם רק ב 16:55 ולאחר שאני התקשרתי למוקד של הוט שוב ושוב ורק אחרי זמן רב עד שתפסתי נציג שלהם הם יצרו קשר עם הטכנאי ואחרי זה והוא התקשר ואמר שהוא מגיע ואחרי 5 דקות הוא הופיע בדלת. איחור בלתי מתקבל על הדעת של שעתיים פחות או יותר מרגע הזמן שנקבעה הפגישה .שזה ביזיון לעניות דעתי.

כאן התחיל סיפור ארוך של שלוש שעות לפחות שבהן נתגלתה לנו העובדה שהטכנאי פשוט לא ידע למה הוא בא ! זאת אומרת שנאמר לו לבוא לבצע השחלות כבלים והתקנת שקעים לממירים בחדר מסוים בדירה אבל לדעתו הוא לא בטוח שזה מה שצריך בדירה ואז התחיל מו"מ ארוך של שיחות והטחת האשמות בין הטכנאי לבין המנהלים והמוקד של הוט לגבי סוג העבודה שיש לו לעשות ומדוע הוא צריך לעשות זאת ..לא היה לו מובן .
לאחר שהשסברתי לו את התקלות הוא פשוט נדהם ולא הבין למה הוא ושוב החל סבב של טלפונים. לבסוף הוא התרצה ע"י האחראים שלו ורק אז החל לסדר את קו הטלפון שנתגלה בכלל לא מחובר כראוי בשקע בקיר (עבודה של טכנאי הוט שבוע לפני).
הוא ביצע את עבודתו אולם "שכח" למרות בקשתי לחבר את הקו טלפון השני ובנוסף התקין שתי ממירים אך טען שוב שזאת לא המטרה אליה הגיע מכלתחילה .
לאחר לכתו התקשרתי לקבוע שוב טכנאי לקו הטלפון השני בדירה (משום שבביקור הטכנאי בפעם הראשונה הוא פשוט לא עשה זאת ) אולם שוב גם זה לקח מספר ימים עד שסודר לי הטכנאי כי לא רציתי שוב אחרי הניסיון המר להפסיד חצי יום עבודה .
הטכנאי הגיע בדקה ה 90 של מסגרת הזמן שנקבע בערב בין 17-19 וגם אחרי שסידר את קו הטלפון השני שעבד ועדיין עובד אז החדשות הרעות הן שאנחנו סובלים מניתוקים פתאום של הקו במהלך שיחות ווכל זאת נכון לתאריך 10-2-08 .
כל נושא הפיצויים שהובטחו לי טלפונית על ידי נציגי הוט השונים שוב ושוב לא קוימו ולא נשאל עד היום לגבי המידת שביעות רצון .
אנו דורשים פתרון לעוגמת נפש ליחס המבזה ולעלבון בתור לקוח ותיק מאוד של הוט ואנו שוקלים אלטרנטיבות ראויות בשוק.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה