פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות החברה(חיובים כפולים) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-24.9.07 עברתי מחברת הלווין יס לחברת הכבלים הוט לאחר שביצעתי עיסקה עם נציגה טלפונית והובהרו לי כל התהליכים שחברת הוט תבצע :
1.תבטל את ההסכם עם חברת יס ורק לאחר מכן אני יחובר וזאת לאחר שחתמתי על יפוי כח לביטול למרות שביקשתי קודם להתנתק ולאחר מכן לפנות לחברת הוט.
2.נציגת המכירות הבהירה חד משמעית כי במידה ואני יחוייב לאחר מכן גם ביס וגם בהוט חברת הוט מתחייבת לזכות אותי בחיוב הכפול.
כעבור חודש ימים אני רואה כי חייבו אותי כפול,פניתי שוב לחברת הוט ונאמר לי לשלוח חשבונית חיוב מיס והם יזכו אותי,אך לאחר ששלחתי את החשבונית מספר פעמים עדיין לא זוכה החשבון.
פניתי שוב לחברת הוט (בפעם החמישית)ולאחר שיחה עם נציגת המכירות הובהר לי כי חברת הוט לא תזכה אותי בגין החיוב הכפול ,ביקשתי לדבר עם מנהל אחראי והובטח לי כי ישובו אליי תוך כמה שעות אך אף אחד לא חזר אליי.
שוב התקשרתי לחברת הוט וביקשתי לדבר עם מנהל בכיר ולאחר שעתיים המתנה חזרה אליי מנהלת ותשובתה הייתה חד משמעית שחברת הוט לא אחראית על החיובים הכפולים וזאת לאחר שהובהר לי כי אני יזוכה לאחר שאשלח חשבונית ובמעמד העיסקה הובטח לי כי אזוכה במידה ואחוייב חיוב כפול.
לאחר שביזזבזתי המון זמן יקר ואין ספור טלפונים ניתקלתי בקירות אטומים
ושירות מתחת לכל ביקורת.
היום אני מחוייב לחברת הוט למשך שנתיים ואין ביכולתי לבטל העיסקה אלא אם אשלם קנסות.
מבקש לטפל בתלונתי כי אין ביכולתי לעמוד מול גוף גדול כמו חברת הוט.

בכבוד רב ליאור שוקרני
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי החשבונית הכפולה (264 ש"ח)+פיצוי כספי בגין אין ספור שיחות טלפון ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה