פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור ונזק לרכוש פרטי בביתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי עמית ואני לקוח בחברת הוט מזה כמה חודשים, ומתחילת ההתקשרות בינינו קיבלתי שירות לוקה בחסר.
החל בהתקנה ראשונית שהתבצעה ע"י טכנאים חסרי מקצועיות וכלה בטכנאי שהגיע להעתקת נקודה וגרם לי נזק לרכוש פרטי בביתי.

בהתקנה הראשונית הובטח ע"י מרכז המכירות שיותקנו בביתנו 2 נקודות ל2 ממירים.
כשהגיעו הטכנאים להתקנה, אחת הטלוויזיות שהייתה אז בחדר השינה לא הייתה תקינה. הסברנו לטכנאי שהטלוויזיה לא תקינה כתוצאה מפגיעה שנגרמה בהובלת הבית. הוסבר לטכנאי שהטלוויזיה נשלחת לתיקון ונחבר את הממיר בעצמנו.
שאלנו את הטכנאי אם הנקודה תקינה ופעילה והוא השיב שכן וכל מה שצריך לעשות הוא לחבר את הממיר.

לבסוף החלטנו על רכישת טלוויזיה חדשה לסלון ולהעביר את הישנה לחדר השינה.
חיברנו את הממיר לטלוויזיה ולהפתעתנו גילינו שלא ניתן לצפות מכיוון שקיבלנו הודעה שכביכול הממיר לא מחובר לרשת הכבלים.
כמובן שוידאנו שהחיבור תקין לממיר ולשקע הכבלים, אך עדיין לא היה ניתן לצפות בשום ערוץ.
התקשרתי לתמיכה הטכנית ושם בוצעו כמה בדיקות בסיסיות ע"י נציג שבסופו של דבר תיאם לנו טכנאי כי לא היה ניתן לפתור את הבעיה טלפונית.

יומיים לאחר מכן הגיע טכנאי – ועל מנת שנוכל לקבל אותו בשעות שנקבעו חברה שלי הייתה צריכה להפסיד יום עבודה. הטכנאי שהגיע בדק את הנקודה בחדר, ובשאר החדרים וקבע חד משמעית שאין חיבור בכל אחת מהנקודות שיש בבית פרט לנקודה בסלון. ואז מסר כי נצטרך להזמין טכנאי אחר המתמחה בתיקון נקודות.
ושוב מצאנו את עצמנו מתקשרים למוקד השרות לתאם טכנאי מהסוג הנ"ל, ושוב חברה שלי הצטרכה להפסיד יום עבודה.

כאמור בתאריך ה4 לפברואר, הגיע לביתי טכנאי שהיה אמור לבצע העתקת נקודה מהסלון לחדר השינה.
הטכנאי אמנם בדקת את הנקודה בחדר השינה וקבע שאיננה פעילה ולכן פיצל את הנקודה בסלון ל2 נקודות כשהנקודה השנייה אמורה להיות הנקודה שתהייה בחדר השינה.

באותו הזמן לא הייתי נוכח בבית אלא חברה שלי וכשחזרתי הביתה הייתי המום לראות שהטכנאי הנ"ל קדח חור במשקוף דלת חדר השינה על מנת להעביר את הכבל.
הנזק שנגרם לי לא הסתכם רק בחור במשקוף. לאחר מכן אני מדליק את הטלוויזיה ולהפתעתי אני מגלה שעדיין לא ניתן לצפות ברוב הערוצים – כלומר המצב רק החמיר.
השידור נקטע כל רגע או שהתמונה קפאה. לא היה מדובר בבעיית ממיר כיוון והממיר שהטכנאי העביר לחדר השינה הוא הממיר שהיה קודם בסלון, ממיר תקין לחלוטין.
הדלת הנ"ל היא דלת בבית שכור שאיננו בבעלותי לכן נגרם לי גם נזק עם בעל הבית שיחייב אותי בעלות תיקון הדלת.
בנוסף הכבלים שהטכנאי העביר לא הועברו בצורה אסתטית והיו רופפים ולא צמודים לקיר כפי שנהוג. הטכנאי שם מפצל בסלון שהיה פשוט תלוי באוויר! בנוסף, השאיר כבלים בחדר המדרגות ואת ארון התקשורת פתוח.

כשהתקשרתי למוקד השרות ענה לי נציג בשם לב וממנו ביקשתי הפניה למנהל משום שמאסתי בחוסר היעילות של נציגי השרות של הוט. הנציג הבטיח לי שמנהל חוזר אליי למחרת בשעה 11 בבוקר וכצפוי – לא חזר אליי שום מנהל.

התקשרתי שוב למוקד השרות ושוחחתי עם נציגה בשם הודיה שאמרה לי שהיא לא רואה שום פניה למנהל במערכת ואמרה שהיא מפנה באותו הרגע את הנושא למנהל. כמובן הבטיחה לי שהכל יטופל.
לאחר כמה שעות חזרה אליי אחראית במוקד בשם גלי שאמרה שנפוצה על כל הנזק שנגרם לנו, שהיא שולחת טכנאי ואיתו מפקח לביתנו, כמו כן אמרה שנקבל פיצוי כספי על הנזק שנגרם לנו לדלת חדר השינה. גלי הבטיחה שתלווה אותנו לאורך כל הטיפול ותחזור אלינו יום למחרת עד השעה 13:00.
לא הופתעתי לראות שאף אחד לא חוזר אליי. ואציין שאף אחד לא חזר אליי ממוקד השרות עד היום.

ביום חמישי ה7 לפברואר הגיע טכנאי ואחריו מנהל עבודה של אותה חברת קבלנית במקום מפקח של חברת הוט כפי שהובטח. למרות זאת סוף כל סוף הצלחנו לקבל שרות יעיל והתקלה טופלה והכל בא על מקומו בשלום פרט לנזק שנעשה לי בדלת.
לאחר שהגיעו הנ"ל התברר שלא היה צריך להעביר כבלים חדשים ובסופו של דבר הבעיה הייתה במפצל שהיה מורכב הפוך.

מנהל העבודה נתן לי לשוחח עם אחראי (שאינני יודע מה תפקידו) והוא אמר שישלח מישהו ביום א' שיעשה הערכת נזק על הדלת.

ביום א' 10.02 הגיע מישהו מטעמכם או מטעמו (אינני יודע בדיוק) ואמר שיגיע בהמשך השבוע לבצע תיקון בדלת על אף שהובטח לנו פיצוי כספי!

כל הטכנאים שנשלחו אלינו וכל ההיסחבות הייתה פשוט חסרת מקצועיות, כדי שיהיה מישהו בבית ויקבל את הטכנאי שנשלח (פעם אחר פעם) חברה שלי הייתה צריכה להפסיד ימי עבודה כדי להיות בבית. שלא נדבר על כמות השיחות שהוצאתי למוקד השרות ועל ההמתנה הארוכה עד לקבלת נציג.
מישהו ישלם את ימי העבודה שחברה שלי הפסידה? או ישלם חלק מחשבון הטלפון שלי שבו כלולות שיחות ארוכות מאוד למוקד השרות?
אציין שכל פניה שלי למוקד השרות מסתכמת ב"יחזרו אליך" וכמובן אף אחד לא חוזר.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה