|
|
|
|
|
|
בזוי לקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת הוד אי אפשר לקבל אותה ממתינים לתשובה שומעים רק מזכירה אלקטרונית
ואם אחרי חצי שעה המתנה מקבלים נציג מבתיח לברר משאיר אותי בהמתנה ולא חוזר. הזמנתי שלט רחוק במשלוח בתשלום קבעו פמים יום ושעה שליח לא הגיעה
התקשרתי היום אחרי המתנה 30 דקות קיבלתי נציג ביקש המתנה על הקו ולא חזר
התקובה שלי יהיה ניתוק קשר ביטול תשלומים והעברת ליס. אם חברה שמשלמים כל חודש 220 שח. אין לה אפשרות לשרת לקוח אז היא צריכה לדעת שישנם אות אפשרויות אני חושב שטני לא יחידי שמרגיש יחס משפיל
צבי גרינגרס
|
טלביזיה עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|