פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר קיבלתי חשבונית על מנוי הטלפון שברשותי, ששילמתי דמי מנוי בסך 29.80 מתחילת השנה. התקשרתי למוקד השירות בכדי לברר מדוע שילמתי סכום זה עם עד עכשיו מ10/06 שילמתי בעבור שיחות שהוצאתי ולא דמי מנוי. נציגת השירות שענתה לי שלא הזדהתה בשמה, ניסתה להסביר לי ששנה שלמה הייתי בעלת הטבה שלא אי תשלום דמי מנוי. שנשאלה אם אכן זה שנה של הטבה אז מדוע התחלתי לשלם כעת ולא ב- 10/07 ענתה לי " את לא מוכנה להקשיב, את לא מבינה?!" ודיברה בטון שלא הולם שירות לקוחות של חברה כמו HOT, ביקשתי ממנה להנמיך קצת את טון הדיבור ולא לדבר אליי כ"אל ילדה מפגרת" סליחה על הביטוי, היא לקחה נשימה ודיברה בצורה מאוד בוטה. ביקשתי ממנה את האחראי עליה כי אי לא מעונינת לדבר עם נציגה שכך מתנהגת, היא העבירה אותי למוקד באר שבע להציגת שירות בשם צליל, שאמרה לי שאין באפשרותה לעזור לי ובכך אותה נציגה סגרה את הנושא. התקשרתי שוב למוקד השירות, ענתה לי נציגה בשם צליל מצוות מרינה(הפעם השכלתי ולקחתי את שמה היא אמרה לי שהנציגה שדיברה איתי אפילו לא פתחה פניה ותיעדה את שיחתנו. נטלי ניסתה לתת לי מענה לבעיתי אך עדיין לא מענה מספק שכן אמרה שב- 12/07 שילמתי 10.90 ש"ח, חשוב לציין שלא קיבלתי שום חשבונית. כנראה שכל חודש HOT מחליטה על דעת עצמה לגבות סכומים אחרים. אך באותו רגע כבר לא עניין אותי כלל התשלום אלא היחס המזלזל שקיבלתי מאותה נציגת שירות שאיני יודעת את שמה, אך בטוחה אני שבחברה כמו HOT, ומערכות המידע המתקדמות יוכלו לזהות להיכן שיחתי נכנסה. אני באמת חושבת שנציגי שירות מסוג כזה נותני תדמית שלילית על החברה כולה כי מבחינתי היא נציגת החברה וכרגע אני מאוכזבת מהתרמית ומהיחס. בימים כאלו שיש תחרות גדולה בשוק, אני מעדיפה לשם קנס ולעבור לחברה מתחרה כי בהחלט כנראה שלא מעריכים את כספי אם כל חודש משנים סכומים ומנצלים את האמון שלנו בHOT, שאנו הלקוחות לא בודקים לעומק אם מרמים אותנו. אז HOT החליטה לנצל את האמון שלי ולגבות כספים ללא ידיעתי. אם HOT מספיק מכבדת את עצמה היא תברר את הנושא, איך גובים מאדם פתאום דמי מנוי ובעיקר תברר מיהי אותה נציגה שלא ראוי כלל לעבוד עם לקוחות.
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה