פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה לא?הכל יש! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אם חד הורית שעוברת סרטים עם הוט,ברשימה הארוכה יש,גזל,זלזול,אי עמידה בהסכמים,שרירותיות,ועכשו ניתוק הטלפון,לאחר ששלשום ביטלתי הוראת קבע של הטלויזיה לאחר שנותקתי 101 2008 שותו נציג משמר שבא לנתקני וזעם על שלא נעניתי לדבריו ובחרתי להתנתק,החברה שנה שעברה לקחה מחשבוני 1000 שקל לחודש והשיבה לי 300 בלבד,היה סיכום של סך 215 ש"ח בלי קשר לשום מבצע ונוכחתי שמשכו מחשבוני כמעט 300 שח,אני פניתי לפנות הציבור, ומחכה עד היום שנה וחצי מחכה, כל שבוע נציג או נציגה מתקשרים אלי ומודיעם שפניות הציבור יחזרו אלי ביום ראשון.על איזה יום ראשון עבר כבר יותר משנה וחצי ואף אחד לא חזר אלי מפניות הציבור,חזרה אלי ספה אחראית תמיכת אינטרנט,קראה את כרטיסי ופשוט אמרה לי שהיא ממש מזועזעת ממה שעברתי בהוט ואין לה הסבר למה?אמרה שתפצה אותי בגדול,עשתה איתי סיכום חדש וכל זה היה בטיפולה בהמהל חודשיים שלושה ו,,,פוטרה,זוהי פנייתי השניה אליכם ועדיין לא נעניתי,אני עוברת איתם ממש מאבק על בסיס יומי כמעט,עם המון תסכול,זעם ובכי,אני חסרת אונים מולם,עכשו הם בשרירותיות ניתקו לי את קו הטלפון לאחר ששלשום שלחו לי טכנאי שיטפל בנזק שטכנאי הוט בחיבור חתכו לי והורידו לי את שקעי האנטנה המרכזית,כמעט שנה אני במלחמה איתם על כך,אין לי טלוייזיה ,פשוט חתכו ,ההשקע של האנטנה המרכזית הוחלף בשקע של טלפון של הוט,ואתמול פשוט בשרירותיות ניתקו לי את הקו טלפון מה בהמשך?האינטרנט?אני מתקשרת אליהם מן הנייד ולוקח המווווון זמן עד שמישהו עונה,וכשעונים אני מסבירה ומבקשת שיחזרו אלי, הם שואלים בשביל מה?שוב אני מסבירה ומסבירה שאני עם הנייד הם מנתקים את הטלפון בפנים כך 4 פעמים שוב ושוב ושוב,וממש לא מהיר לתפוס אותם,מה עושים?אנא טיפולכם במהרה ,להשיב לי את קו הטלפון, ניסיתי ליצור קשר עם מנכ"ל הוט ואין דרך,הזלזול בלקוח הוא ממש בוטה,אלא אם כן אתה רוצה להתחבר אליהם,כ"ל אתה תופס אותם ממש מהר כשהינך מעוניין להתחבר לשירות כזה או אחר מבחינת מכירות,אני קוראת תגובות הציבור ומילות התודה על עזרתכם,ומקקוה שתודה תשרה גם עלי בטיפולכם בענייני,אני ממש מבקשת אנא דירשו לקרוא את הכרטיס שלי,למרות שאני יודעת שיש בהוט חוק לרשום כל שיחה ולתעד אותה,ואני גם יודעת שישנו סיכום א והנציג רושם מחכה לטיפולכם ,בככבוד רב אורנה
עגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה