שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אלבלדס רון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 29 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי על 2 אינטרנט אחד בחולון{שלי} ואחד באשדוד{אחותי} ואני משלם על שניהם, ואחרונה החלטתי לבטל את המנוי שלי באשדוד,במוקד של הוט נאמר לי שיש חוב על סך 121 שח,שילמתי וביקשתי ניתוק סופי על המנוי באשדוד,קבעו לנו בתאריך 13 לפברואר בין השעות 11 ל 13 בצהריים שיגיע טכנאי ויקח את המכשירים,אחותי חיכתה להם כמתוכנן ומי לא הגיע וגם לא התקשר עד היום{17 לפברואר}?נכון ,מהוט ,לא רק שלא באו כמו שתוכנן אלא גם לא התקשרו להודיע ,ממש חוצפה,בעקבות זאת ,החלטתי לנת ק גם את המנוי שלי בחולון ואולם לא עונים בכלל לשיחות ,פשוט בושה וחרפה,
|
לבטל את שני המנויים באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|