פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אלבלדס רון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי על 2 אינטרנט אחד בחולון{שלי} ואחד באשדוד{אחותי} ואני משלם על שניהם, ואחרונה החלטתי לבטל את המנוי שלי באשדוד,במוקד של הוט נאמר לי שיש חוב על סך 121 שח,שילמתי וביקשתי ניתוק סופי על המנוי באשדוד,קבעו לנו בתאריך 13 לפברואר בין השעות 11 ל 13 בצהריים שיגיע טכנאי ויקח את המכשירים,אחותי חיכתה להם כמתוכנן ומי לא הגיע וגם לא התקשר עד היום{17 לפברואר}?נכון ,מהוט ,לא רק שלא באו כמו שתוכנן אלא גם לא התקשרו להודיע ,ממש חוצפה,בעקבות זאת ,החלטתי לנת ק גם את המנוי שלי בחולון ואולם לא עונים בכלל לשיחות ,פשוט בושה וחרפה,
לבטל את שני המנויים באופן מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה