פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תהליך ניתוק קו טלפון מעל חצי שנה והמשך חיוב כספי על אף המודם המנותק! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2007, עברנו מביתנו להתגורר זמנית אצל ההורים. מאז, חצי שנה, אנו מנסים להתנתק מחברת "הוט", אך ללא הצלחה!!
קו הטלפון של הוט עובד על מודם, ברגע שמנתקים אותו מהתקע וחותכים את חוטיו לא ניתן להוציא שיחות!
חודש לאחר שניתקנו המודם ולאחר שהובטח לנו כי כל עוד לא מוציאים שיחות, לא משלמים, החלו להגיע חיובי תשלום חודשיים!!
כיצד מחייבים אדם על פעולה שלא עשה כאשר הובטח לו כי זה לא יקרה??
על אף שביקשנו טלפונית, להתנתק ולא ביצענו שום שיחה (לא אפשרי כשמודם לא מותן!), המשיכו להגיע חיובים, כתבנו לחברת האשראי להפסיק את התשלומים ולאחר חודשיים, הם הופסקו. אך עדיין נשלחים דפי חיוב מהוט על הקו המנותק.
מאז אנו מנסים להתנתק ולקבל את כספינו חזרה, אך גוררים אותנו בין הנציגים, מבטיחים כי מנהלים יחזרו אלינו, כשמנהלים חוזרים לבסוף, יש צורך לעדכנם כל פעם מחדש, בכל השתלשלות האירועים (במקום שיצויין במחשב!).
החזר כספי הובטח לנו כבר לפני מספר חודשים, לאחר "התייעצויות בין גורמים בכירים בחברה", אך היכן הכסף???
כדי לסיים התקשרות עימם נדרשנו לקבוע הגעת טכנאי שיקח את המודם. 3 פעמים חיכינו בבית, ביטלנו תוכניות, עבודה ואף טכנאי לא הגיע ועדיין לא הוחזר כספינו!
לבסוף, בפעם הרביעית, לאחר שיחה עם מנהל נוסף (אין מנהל קבוע שמטפל בנו), נקבע טכנאי בפעם הרביעית ואכן השבוע המודם נילקח, אך כספינו לא נראה באופק!!
איך זה ייתכן כי מתקקימת לה חברת תקשורת שאינה מתקשרת עם לקוחותיה, הנציגים מבטיחים כי מנהל יחזור, אך הוא א חוזר לעולם בזמן שנקבע!

מה ניתן לעשות, שהרי הכנסת חוקקה חוק בעניין, שכאשר לקוח מעוניין להתנתק הוא יתנתק ללא סחבת של חודשים ומריחות...??
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר תשלומים חודשיים מ 8.20007- 1.2008 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה