|
|
|
|
|
|
תואמו ביקורים לתיקון קו טלפון אך טכנאי הוט לא באו- שלוש פעמים!!! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלוש פעמים תואם ביקור טכנאים של הוט לתיקון קו טלפון והם פשוט לא הגיעו. בפעם הראשונה (14.1) הודיעו על ביטול כמעט שעתיים לאחר המועד האחרון שנקבע (15-17). בפעם השניה והשלישית פשוט לא הודיעו דבר ואני הייתי צריך להתקשר לבדוק מה קורה. בכל הפעמים נדרשה נוכחותי בבית על חשבון יום עבודה- ובכולם לא הגיעו הטכנאים. איש לא התקשר להתנצל או להציע פיצוי על שלושה חצאי ימי עבודה שהלכו לאיבוד ודקות ארוכות של זמן אוויר בטלפון סלולרי בהמתנה לנציגי השירות של הוט (למרות שאחרי ההברזה השניה הבטיחה הנציגה שתתקשר כדי לוודא שבפעם השלישית הטכנאים הגיעו. כמובן שלא עשתה זאת). יצוין כי הקו לא עובד עד עצם הרגע הזה- כמעט שבוע מאז שפסק לפעול.
|
בזבוז זמן+ביטול פגישות עבודה+המתנה ללא תכלית בבית |
סוג הנזק : |
וידוא שהבעיה תטופל+פיצוי כספי על הזמן+עוגמת הנפש+הזמן שהקו לא היה בשימוש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|