פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט - שירות לקוחות לקוי - התעלמות מוחלטת ובוטה מהלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-30 לינואר האינטרנט הפסיק לעבוד - כל הנורות במודם החלו להבהב מה שמצביע על בעיה בתשתית/בקו או במודם.
התקשרתי למוקד התמיכה של הוט (1801770770), ענה לי נציג שביקש ממני לבצע מספר דברים שלא עזרו לפתרון הבעיה, בנוסף ציין בפני הנציג שהוא מזהה בעיה בעוצמות של הקו ובתקשורת עם המודם.
הנציג ציין בפני שבכדי לפתור את הבעיה חייב להגיע אלי טכנאי ע"מ להחליף את המודם ולבדוק את העוצמות של הקו ושיתקשרו אלי ע"מ לתאם הגעה של נציג.
המתנתי במשך 4 ימים לשיחה (בינתיים השתמשתי במודם סלולרי מהעבודה), כשראיתי שלא חוזרים אלי התקשרתי בעצמי שוב.
כשהסברתי לנציג שלא חזרו אלי 4 ימים, הוא טען שיש מערכת שירות לקוחות חדשה בהוט, ולכן נגרם כשל שירותי שנבע מהמערכת החדשה, עוד הבטיח שיחזור אלי מנהל לפתור את הבעיה.
למחרת התקשר אלי מנהל (לא אציין כאן את שמו) והשאיר לי הודעה במשיבון שהם בדקו את המודם מרחוק והוא תקין ולכן מבטלים את הגעת הטכנאי. (!!??)
שוב התקשרתי, והסברתי שהבעיה היא לא עקבית, לפעמים זה מתחבר ואחרי שעה מתנתק, ולכן בדיקת המודם מרחוק היא לא הפתרון... מה עוד שכבר אובחנה בעיה במודם ובעצמות של הקו ע"י הטכנאי מהשיחה הראשונה.
שוב הבטיחו לי שיתקשרו לתאם לי טכנאי, שוב המתנתי יומיים, שוב התקשרתי, שוב אמרו לי שיחזור אלי מנהל, וכן הלאה. (לפחות ב-5-6 פעמים שונות אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו..)
כבר 18 ימים (!!!) שהאינטרנט עובד לי לסירוגין ועדיין לא חזרו אלי עד היום.
בנוסף, חשוב מאוד לציין שב-75% אחוז מהמקרים הטלפון של התמיכה תפוס או שמתקבל מענה ולאחר מספר שניות מתנתק.
אני מרגיש די חסר אונים, האינטרנט משמש אותי בעיקר לעבודתי, ואני לא מצליח לקבל שירות מספק שמקבל ממני תשלום לא מבוטל כל חודש.
בזבוז זמן + כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על הימים שהאינטרנט לא עובד + פיצוי על השירות הקלוקל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה