פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפנו לחברתכם לפני כחודש וחצי, הקשר שנוצר בינינו לצערנו היה רק על בסיס תיקון תקלות שנוצרו בעקבות ההצטרפות לממיר. דבר שכמובן הביא אותנו למרמור גדול ועוגמת נפש.
הורי הינם אנשים מבוגרים שגרים לבד בעלי ידע מועט בטכנולוגיה, במשך הזמן המדובר הורי נתקלו שוב ושוב בבעיות חוזרות ונשנות שמן הסתם לא ידעו כיצד להתמודד עימם. מה שהביא לכך שאחד מילדיהם צריך להטריח את עצמו לבוא, ולחכות מידי יום לטכנאי שיבוא
ולבזבז עשרות שיחות טלפון לפני הגעת הטכנאי בניסיונות לפתור את התקלה בלי עזרת הטכנאי.
שעות מזמננו התבזבזו על הוצאת הממיר מהשקע, איפוס ממיר, הוצאת והכנסת אנטנה, כיבוי והדלקה.
בעבר ללא הממיר הורי נהנו מהפשטות בצפייה, הסיבה להצטרפותנו לחברתכם נבעה כתוצאה מהעובדה שאבי הינו חובב ערוץ ההודי וערוצי הספורט השונים דבר הניתן לקלוט דרך הממיר בלבד. בדיעבד לא רק שלא זכינו לראות את הערוצים הללו לא זכינו ליהנות משאר הערוצים למשך שבוע שלם!!! בגלל אזלת ידם של הטכנאים השונים שביקרו בביתנו.
הסבל הלך וגדל שנאלצתי לקחת את אבי שקשה לו ללכת, לראות את משחקי הכדורגל בערוצי התשלום בשבת האחרונה בביתי שבהרצלייה כדי ליהנות מההטבה של הכבלים "כדורגל ישראלי בחינם בסוף השבוע " במקום מסך המוחשך שחיכה לו בבית . אבל לא התלוננו כי לאורך כל תקופת ההמתנה קיבלנו הבטחה מפורשת שנקבל פיצוי גדול על עגמת הנפש שאנחנו חווים דבר שעזר לנו לעודד את הורי.
חשוב לציין שאנחנו משפחה מרובת ילדים ואת השבת אנחנו מעבירים ביחד בבית הורי
חוסר היכולת לצפות בטלביזיה פגעה הן בילדים הקטנים והן במבוגרים שמבינינו במיוחד
שלא הכנו את עצמנו מראש לעניין ובדיעבד גילינו רק ביום שישי.
אחרי יותר משבוע שלחו נציגיכם את הטכנאי הבכיר מה שהביא לפתרון הבעיה, ואכן התקשר אלינו אחמד נציג השירות שאמנם היה אדיב נחמד ושירותי לאורך כל התקופה
אבל הפיצוי שהוצע לנו היה מצחיק אם זה לא היה עצוב.




הפיצוי שקיבלנו:
קיבלנו זיכוי על שבוע – יש לציין שממילא לא ראינו כלום ולא היה צריך לחייב אותנו.
ערוץ ההודי בחינם למשך חצי שנה- סה"כ רווח מזערי של 50 ₪ , לדעתי אם נוציא פירוט שיחות לכבלים לאורך התקופה נגלה ששילמנו גם את ה50 ₪ האלה .
"הפיצוי הגדול ורק לנו " – קיבלנו את ערוצי הכדורגל בתשלום של 25 ₪ לחודש הקרוב במקום 50 ₪ , רק שנציג השירות דאג להגיד באותו משפט שבשבועיים הקרובים ערוצים אלה יהיו פתוחים בחינם לכולם כך שיוצא שבעצם אנחנו משלמים מחיר מלא.
נזכיר שוב שכאשר כל מנויי הכבלים צפו בשידורי הכדורגל בחינם אנחנו לא ראינו ונציג השירות סירב לתת לנו שבוע אחד חינם במקום השבוע שהיינו מושבתים.
לסיכום אנו מצפים מחברה שמכבדת את עצמה תפעל למען לקוחותיה, כי כרגע אנחנו
שוקלים בכובד ראש לוותר על שירותי הכבלים שאכזבה אותנו הן בדרך הטיפול והן ב"פיצוי"
שקיבלנו.
עגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה