פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה שנכתב להוט.(צונזר במעט ) נושא התלונה:
בן דוד יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.10.07 יצרה איתי קשר נציגת לקוחות בשם יעל ולאחר שיכנועים רבים מצידה סיכמנו על חבילה הכוללת vod לחצי שנה ,3 חבילות צפייה+ערוץ מרשימת ערוצים לבחירתי(כרגע אגו),אינטרנט 1.5 מגה
התשלום 225 לחצי שנה לאחר מכן התשלום עולה ל264 לשנה וחצי נוספות ואני יכול לחבר קו טלפון בביתי ללא תוספת תשלום בתקופה זו.
דבר ראשון במקום חיוב של 225 עליו סוכם מראש אני מחויב 228.80
אבל לא שמתי לב לכך עד אשר אירע האירוע עליו ארחיב בהמשך
דבר שני לפני כחודשיים התקשרה נציגה שלכם אלי והודיעה לי שאני משלם 10 שקלים על הערוץ הנוסף(אגו)דבר שלא הסכמתי עליו ולאחר בירורים רבים ושיחות ארוכות הסכימו איתי וביטלו חיוב זה..
דבר שלישי בתאריך 6.1.08 חויבתי, בנוסף לתשלום הרגיל, בשורת חיוב נוספת בסך 17.97
בתאריך 18.2.08 ראיתי את שורת חיוב זו והתקשרתי למוקד לברר במה מדובר ונאמר לי שאני מחויב ב-6 שח על השידרוג באינטרנט מ750 מגה ל1.5 מגה שוב דבר לא נכון והנציגה התעקשה שזה הדיל אותו סגרתי איתכם.
בסופו של דבר הסכימו לזכות אותי על סכום זה עד היום אבל בעתיד ימשיכו לחייב אותי
לאחר שיחות של כמעט שלוש שעות ועוגמת נפש רבה דרשתי שעקב הפרת ההסכם איתי תגיעו לנתק אותי מהחבילה ותפסיקו לחייב את כרטיס האשראי שלי
גישתכם לכרטיס האשראי שלי ושימושכם הציני בכוח זה מהווה גניבה מכיוון שאתם יכולים לחייבו מתי שאתם רוצים ללא אישורי וכמובן שכך עשיתם..

עוד לקוח מאוכזב
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה