פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול קו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות פניתי לחברתכם על מנת לנייד את קו הטלפון של סבתא שלי בכדי לחסוך בהוצאות הטלפון. לאחר שיחה עם נציג מכירות הוחלט אכן להצטרף לשירות. לאחר מס' ימים הגיע טכנאי על מנת לחבר את הקו החדש. ההתקנה בוצעה בזלזול, חוטי הטלפון החדשים זרוקים על הרצפה וחשופים בצורה המסכנת אותה. כיומיים לאחר ההתקנה פנינו אל חברת הוט והתלוננו על צורת החיבור שנעשתה בדירה מפאת חשש לבטיחותה של סבתא שלי. תוך כדי תהליך הבירור בנוגע לסכנת החיבור שנעשתה גילינו כי קו הטלפון של הוט מחובר ע"י חשמל ולא כמקובל בחברת בזק. דבר אשר לא הוצג בפנינו לפני התקנת הקו. בדירתה של סבתי בת ה82 מותקן לחצן מצוקה אשר פועל על קו הטלפון, לאחר שגילינו כי קו הטלפון מחובר באמצעות חשמל התעורר בתוכנו חשש כי זהו גורם נוסף העלול לסכן את סבתא שלי מאחר ואם יתעורר מצב בו תהיה הפסקת חשמל או לסירוגין תקלה בקו הדבר האמור יכול למנוע ממנה חס וחלילה במצב חירום יצירת קשר עם לחצן המצוקה וכמו כן איתנו המשפחה. בעקבות החשש הזה פנינו אל שירות הלקוחות על מנת להתנתק ובמקביל לכך פנינו אל חברת בזק בכדי לברר אם הקו כבר נויד . בזק הודיעה בכך שהקו טרם נותק ולכן ניתן עדיין למנוע את ניוד הטלפון מ2 סיבות: האחת כי הטלפון עדיין ברשות חברת בזק והשנייה כי עסקת מכר מרחוק ניתנת לביטול תוך 14 יום. מאז פתיחת הבקשה לניתוק עברו למעלה מ3 שבועות, נציגי שירות הלקוחות וכמו כן אחראי המשמרת מטרטרים אותנו ומביאים אותה למצב של אובדן שפיות דבר הגורם לנו לעצבים וכעסים רבים. לא עובר יום בו אנו לא פונים אל שירות הלקוחות על מנת לנתק את הקו, כל פעם מחדש מובטח לנו כי נציג יחזור על מנת לתאם ניתוק. נציגי השירות מבטיחים הבטחות ולא מקיימים. נציגים אחראים לא חוזרים על מנת לטפל בבעיה וכל יום מבטיחים כי הפעם הבעיה תסודר. אנו כבר חסרי אונים בעיקר בגלל החשש המוגבר בנוגע לבטיחותה של הסבתא הן בנוגע לצורה המחפירה בה התקינו את הקו החדש בדירתה, הן בנוגע לכך כי הקו מחובר באמצעות חשמל וכמו כן בגלל שבוצעה כבר הורדת תשלום על הקו שלמעשה עדיין לא חובר.
פניה זו מתבצעת על מנת לזרז את הבעיה לנתק את השירות אליו התחברנו, להוציא את הציוד הלא בטיחותי מן הדירה וכמו כן החזרת הכסף שכבר חויב ועצירת התשלומים הבאים.
•קו הטלפון המדובר הינו בבעלות קליין אתי ומספרו 039696834
כספי סוג הנזק :
ביטול הקו, התנצלות, שיפור שירות הלקוחות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה