פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק אינטרנט וחוסר ביצוע של כל המחלקות נושא התלונה:
ליובמן מריה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הכל החל לפני בערך ארבעה חודשים והאינטרנט נותק בערך לפני חודש.
ביטלתי את כרטיס האשראי שלי, ביקשתי מהוט שישלחו מסמכים להסדרת הוראת קבע. כעבור בסביבות שלושה חודשים, ארבע בקשות חוזרות המסמכים לא הגיעו. אחר כך קיבלתי טלפון מטכנאי החברה באיום על כך שהוא נמצא ליד ביתי וינתק אותי מהאינטרנט אם לא אשלם לו 250 ש"ח. ביקשתי ממנו הארכת זמן, הוא נתן לי עד יום חמישי באותו שבוע (כעבור 3 ימים). מאז לא עניתי לו כי רציתי לדבר רק עם שירות לקוחות.כאשר התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי שיביאו טכנאי עםה מסמכים ולו אתן את הכסף, אמרו לי כי הטכנאים אינם עושים זאת. הודעתי שהטכנאי ביקש ממני את הכסף.
אחר כך היינו לי מבחנים ולא היה לי זמן לטפל בזה והם ניתקו אותי מהאינטרנט. הם ניסו להוריד 405 ש"ח מהחשבון שלי ולא הצליחו כי לא הייתה להם הוראת קבע מאחר ולא שלחו את המסמכים. לבסוף החלטתי לשלם רק עבור השימוש באינטרנט 156 ש"ח, אותם שילמתי בבנק הדואר. אחר כך התקשרתי עם הוט כדי לשלם את החוב והמשיכו להעביר אותי בין המחלקות. חזרתי על הסיפור 7 פעמים, בכל מחלקה אליה הגעתי. לבסוף העבירו אותי לתמיכה טכנית שבה הנציג לא ידע מה לעשות עם המקרה שלי ואמר שהוא כותב מכתב לאחראי משמרת, את המכתב הכתבתי לו. הוא הבטיח שהאחראי משמרת יחזור אליי בבוקר. מיותר לציין שאף אחד לא חזר.
אני מנהלת פורומים בתפוז וכל יום בלי אינטרנט גורם לי לא לעשות את עבודתי ולהיכנס לפורומים שלי.
עלבון, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה