פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת ללא טיפול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של חברת הוט (טלויזיה, אינטרנט וטלפון), כבר מיום שלישי ה4/3 הייתה תקלה וכל המכשירים שציינתי הפסיקו לפעול. התקשרתי למוקד ונאמר לי שזוהי תקלה אזורית ותוך כמה שעות זה יטופל. בערב- עדיין לא היה לי לא טלפון לא אינטרנט ולא טלויזיה. יום רביעי למחרת- אותו הסיפור, שוב התקשרתי, הפעם נאמר לי שזו בכלל לא תקלה אזורית וגם אתמול לא הייתה שום תקלה אזורית, הנציגה שמה אותי על המתנה למשך חצי שעה (אולי קיוותה שאתייאש ואנתק) ובסוף חזרה אלי עם תשובה: מחר אני שולחת לכם נציג, מ7:30-9:00 בבוקר. אני ביקשתי לדבר גם עם המנהל כי תקלה זו חוזרת על עצמה כבר כמה פעמים.
המנהל אמר שידאג אישית לטיפול, ואנחנו נזוכה על הימים בהם היינו מנותקים.
יום חמישי 9:00 בבוקר, אני ביקשתי להגיע באיחור לעבודה כדי לחכות לטכנאי, ומי לא בא? הטכנאי..
התקשרתי שוב למוקד הטכני, וענתה לי נציגה לא חביבה במיוחד, שהאשימה אותי בזה שהטכנאי הגיע אבל לא מצא את הדירה, והוא התקשר לטלפון הקווי שלנו שלא היה זמין. אמממ בואי נחשוב- מעניין למה לא הייתי זמינה!!!!
היא נתנה לי תחושה שהיא עושה לי טובה ענקית ושוב מכניסה אותי לרשימת המתנה לטכנאי "היום אין מקום, אולי מחר, תהיי זמינה אנחנו נתקשר!" אין בעיה, באמת שאין לי חיים חוץ מהוט, אין לי עבודה, אין לימודים, רק יושבת בבית ומחכה לטכנאי שלכם, שיבוא מתי שבא לו.
גם המנהל גבריאל נעלם פתאום באופן לא מפתיע בכלל. כשאמרתי לנציגה שדיברתי איתו, היא אמרה שזה לא כתוב במחשב. ממש מעניין אותי מה רשום שם!
חוץ מזה, שלא רק שזה עולה לי כבר על כל העצבים ואני בדר"כ מאוד רגועה, זה גם פוגע לי בלימודים, אני חייבת להשתמש באינטרנט להורדת קבצים מאתר האוניברסיטה ואין באפשרותי לעשות זאת מהבית!
אין לי כח לזה יותר!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה